زمانی که یک ردیاب ماشین را بر روی خودرو نصب می کنیم قادر به این هستیم که در هر مکان و زمانی که بخواهیم وسیله ی نقلیه ی خود را ردیابی کنیم. به یاد داشته باشید این یک مشاوره کاملا رایگان می باشد. کاربران شخصی می توانند داده های مسیر خود را به خوبی بررسی کنند تا مسیرهای روزمره خود را بهبود بخشند و سریع تر به مقصد خود برسند. از دیگر انواع نرم افزارای ردیاب خودرو، می توان به نرم افزار ردیاب فاتحان اشاره کرد که این نرم افزار اپلیکیشن تحت سیستم عامل اندروید و همینطور IOS بوده که امر کنترل و مدیریت ناوگان های شخصی و سازمانی را با استفاده در نسخه موبایل برای کاربران بسیار آسان کرده است. ردیاب شخصی بدون نصب، یک قطعه کوچک الکترونیکی است که در جیب، کیف و درون وسایل دیگر قرار گرفته و با قرار دادن سیم کارت درون آن فعال می شود. GPS پس از یک حادثه هوایی و رخ دادن یکه فاجعه بزرگ در دسترس همگان قرار گرفت. با خرید این دستگاه، یک اپلیکیشن در اختیار شما قرار می گیرد که از طریق آن می توانید به موقعیت مکانی خودروی خود دسترسی داشته باشید.

 
در این موارد می توانیم از یک ردیاب افراد استفاده کنیم و به عزیزانمان این اجازه را بدهیم تا مثل فردی عادی در جامعه رفتار کنند و همچنین خیال ما هم از این بابت راحت باشد و نگرانی از این موضوع نداشته باشیم. اگر دستگاه از جایش تکان نخورد، یعنی در موقعیت خود درست نصب شده و جای نگرانی نیست. با استفاده از ردیاب ها برای حیوان خانگی تان می توانید در هر ساعتی از شبانه روز در هر جای دنیا به ردیابی و دریافت اطلاعات مکان یابی بپردازید. برای به دست آوردن موقعیت یابی خیلی دقیق ، گیرنده GPS شما باید سیگنال های حداقل 4 ماهواره را ترکیب کند ، اگرچه در برخی موارد خاص ، سه مورد کافی است. ما در اینجا لیست قیمت بهترین ردیاب های مخفی موجود در بازار را برای شما تهیه کردین تا یتوانید به راحتی قیمت ردیاب ها را با هم مقایسه کنید. بله ما تا الان تعداد زیادی دزد(9-12 نفر) گرفتیم.خوشبختانه این ردیاب ها خیلی امنیت و ایمنی برای ماشین ها ایجاد کرده و خیال خیلی از صاحبان خودرو رو راحت کرده. با زیاد شدن روز افزون قیمت خودرو، نصب جی پی اس خودرو یکی از مهم ترین کار هایی است که برای حفظ امنیت خودرو خود باید انجام داد.
 
قضیه اثرات نسبی. ساعت های موجود در ماهواره ها ، اگرچه بسیار دقیق هستند ، اما هنوز هم تحت تأثیر نظریه نسبیت انیشتین هستند ، به این معنی که زمان ساعت ها در ماهواره ها به آرامی شروع به انحراف از زمین می کند. به این ترتیب با سیگنال های کنترل از زمین تنظیم می شود. هر ماهواره GPS دارای چندین ساعت اتمی است و زمان در سیگنال ارسال شده وجود دارد. همچنین سیستم هایی وجود دارند که پوشش منطقه ای خاصی را ارائه می دهند ، به عنوان مثال QZSS ژاپن و Beidou چین. این حادثه منجر به این شد که رئیس جمهور رونالد ریگان به ارتش ایالات متحده دستور داد تا پس از تکمیل جی پی اس ، آن را برای استفاده غیرنظامی در دسترس قرار دهد تا در آینده از حوادث مشابه جلوگیری شود. برای پیداکردن ردیاب خودرو معمولا سه نوع از ردیابها بیشتر از سایرین مورد استفاده قرار میگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جی پی اس ها مقاله ردیاب چیست را مطالعه کنید. از جمله امکانات ردیاب سگ قابلیت geofence هست که میتوانید موقعیت حیوان را تعیین کنید و در صورت خارج شدن از موقعیت الارم برایتان میاید.
 
این زمانی بود که ترانزیت ، مورد استفاده نیروی دریایی ایالات متحده ، برای اولین بار با موفقیت آزمایش شد. تا سال 2000 میلادی ، استفاده از GPS غیرنظامی با ویژگی ای به اسم دسترسی انتخابی فلج می شد. ترانزیت از 10 ماهواره استفاده می کرد و گیرنده ها موقعیت خود را بر اساس اثر داپلر بر روی سیگنال های ارسالی از ماهواره ها قضاوت می کردند. برای نخستین بار در سال 1994 ، 24 ماهواره جی پی اس در مدار زمین حضور پیدا کردند. اکثر GPS ها این کار را از طریق پیامک انجام می دهند و باید کدی را به دستگاه ارسال کنیم تا ردیاب فعال شود و موقعیت جغرافیای دستگاه را برای ما ارسال کند. استرس مادر همهی بیماریها است؛ اگر احساس امنیت نداشته باشیم، به مرور استرس زندگی روزانه ما را مختل کرده و آسیبهای جدی به زندگی ما وارد میشود. شما میتوانید ردیاب های سیمی را در داخل داشبورد خودرو نصب کنید و به دلیل نزدیکی این مکان به برق خودرو، نصب ان به راحتی انجام میشود. اما به دلیل پستی و بلندی زمین و موانع موجود در اطراف وسیله نقلیه ردیابی ، سیستم ماهواره ای GPS ممکن است به تنهایی برای این کار کافی نباشد.