سوالات مهمی که ممکن است قبل از خرید پنجره upvc داشته باشید:

در این قسمت سعی داریم بر اساس 15 سال تجربه در این زمینه به سوالات به صورت علمی و فنی پاسخ دهیم.

1- بهترین شیشه دوجداره upvc کدام است؟

اگر به دنبال بهترین و با کیفیت ترین پنجره های upvc هستید ما پنجره دوجداره ویستابست را به شما پیشنهاد می کنیم.خرید پنجره دوجداره ویستابست فقط از نمایندگی های مورد اعتماد شرکت ویستابست.

2- کدام پنجره دوجداره بهترین عایق صدا را دارد؟

اگر در مورد عایق صدا به دنبال بهترین شیشه دوجداره هستید و خانه شما رو به بزرگراه، مدرسه یا منطقه شلوغ است، سخت افزار آلمانی روتو پنجره 5 کاناله لولایی پی وی سی 5 کانال ویستابست توصیه می شود.

برای طراحی شیشه دوجداره خود می توانید یک شیشه سه جداره که یک جداره آن شیشه سکوریت است (بهترین شیشه دوجداره از نظر عایق صدا) و حداقل شیشه یکی از آنها را انتخاب کنید. که شیشه لمینت است به شما معرفی خواهد شد..

با این ترکیب بهترین پنجره پی وی سی را از نظر عایق صدا بدست می آورید.

3- آیا همه پنجره های دوجداره بدون صدا هستند؟

خیر، اگر پنجره دوجداره شما مطابق استاندارد و الزامات فنی ساخته نشده باشد و پنجره دوجداره کارگاهی باشد، این پنجره دوجداره عایق صدا نیست.

4- پنجره دوجداره کشویی بهتر است یا پنجره ای دیواری؟

البته پنجره لولایی عایق بهتری نسبت به پنجره کشویی دارد.

- آیا هر پنجره قدیمی را می توان به راحتی با پنجره upvc تعویض کرد؟

بله، تمام پنجره های قدیمی را می توان با یک پنجره جایگزین بدون آسیب رساندن به پنجره اصلی تعویض کرد.

سوالات مهم در مورد پنجره های یو پی وی سی:

1- شیشه دوجداره upvc از نظر قیمت نسبت به سایر محصولات در کجا ایستاده است؟

این محصول مانند هر محصول دیگری دارای قیمت های متفاوتی است و تفاوت قیمت آن به عوامل مختلفی از جمله نوع پروفیل upvc استفاده شده، یراق آلات استفاده شده و نوع طراحی بستگی دارد.

در هنگام خرید به این نکته توجه کنید که تمامی مشخصات در فاکتور شما درج شده است که ممکن است شامل قیمت پروفیل، قیمت پنجره دوجداره، قیمت مصالح، هزینه نصب متریال پنجره و مالیات بر ارزش افزوده باشد.

اگر قصد مقایسه محصولات با یکدیگر را دارید، توجه داشته باشید که پنجره های دوجداره آلومینیومی مخصوص معمولا دارای سه دسته کیفی با وزن های مختلف می باشند.

نوع ضعیف آن معمولا برای پنجره های بسیار کوچک و کیفیت متوسط ​​برای پنجره های بزرگتر و همچنین برای پنجره هایی با پانل های ضخیم تر و همچنین برای درب ها استفاده می شود.
 

متاسفانه برخی از فروشندگان از مدل های ضعیف این نوع پنجره ها برای واحدهای بزرگ استفاده می کنند که وزن پنجره های دوجداره را تحمل نمی کنند زیرا وزن این پنجره ها سنگین است و این پنجره ها با قیمت پایین به فروش می رسند. تحویل خواهند داد. مشتری.

همچنین در برخی موارد از ضایعات آلومینیوم نیز برای این منظور استفاده می شود، بنابراین مصرف کننده ای که قصد خرید چنین پنجره هایی را دارد باید از این مسائل آگاه باشد.

به طور کلی می توان گفت که اگر تصمیم به مقایسه داشته باشید، در صورت استفاده از کیفیت متوسط ​​آلومینیوم با پنجره های دوجداره، قیمت پنجره های دوجداره upvc همانند پنجره های دوجداره خواهد بود.

2- در حال حاضر چه مصالحی برای در و پنجره از دیدگاه وزارت مسکن و شهرسازی قابل قبول است؟

بر اساس مصوبه اخیر هیات وزیران در مهر 88 تمامی تولیدکنندگان باید از پنجره های دوجداره استفاده کنند و متریال مورد استفاده برای این منظور می تواند برای پنجره های upvc و آلومینیومی پنجره های پنجره ای مورد تایید قرار گیرد.

3- ترمال بریک آلومینیوم چیست؟ قیمت آن چه تفاوتی با سایر محصولات دارد؟

آلومینیوم ترمال بریک نوعی آلومینیوم با مواد پلیمری تزریقی داخل آن است. این محصول عایق حرارتی بسیار خوبی است و از نظر مصرف انرژی نیز عملکرد خوبی دارد، اما نسبت به قیمت، پنجره های دوجداره upvc از آلومینیوم به صرفه ترند.

4- دلیل اختلاف قیمت بین شرکت های تولید کننده پنجره دوجداره Upvc چیست؟

متاسفانه برخی از فروشندگان از مدل های ضعیف این نوع پنجره ها برای واحدهای بزرگ استفاده می کنند که تحمل وزن واحدهای شیشه ای را ندارند، زیرا وزن این پنجره ها زیاد است و این پنجره ها با قیمت پایین به فروش می رسند. مشتری.

حتی در برخی موارد از ضایعات آلومینیوم برای این منظور استفاده می شود. بنابراین مصرف کنندگانی که قصد خرید چنین پنجره هایی را دارند باید به این موارد توجه کنند.

به طور کلی می توان گفت که اگر تصمیم به مقایسه دارید، اگر از آلومینیوم با کیفیت متوسط ​​با شیشه دوجداره استفاده شود، قیمت پنجره دوجداره upvc برابر با شیشه دوجداره خواهد بود.

سوالات متداول در مورد پنجره دوجداره UPVC چیست؟

پروفایل upvc نوع مصرف کننده

تجهیزات مورد استفاده آلمانی یا ترکی و کلاس آنها می باشد.

نوعی شیشه دوجداره صنعتی مورد استفاده

محصول خوب و با کیفیت با استفاده از جوش، گالوانیزه، آب بندی لاستیکی در گوشه پنجره ها.

مهمترین نکته نصب این پنجره ها به صورت استاندارد و با استفاده از فوم پلی یورتان و فوم ماستیک با درزگیرهای مخصوص در برخی نقاط نصب شده است.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

5- چرا شرکت گاز اغلب با شیشه های دوجداره مخالف است و دلیل آن چه می تواند باشد؟

صاحبان گاز معمولاً از خانه های دارای سیستم گرمایش گاز شکایت دارند و از پنجره ها شکایت می کنند زیرا در این صورت تبادل هوا وجود ندارد.

این مشکل کاملاً خوب است، اما با ایجاد یک پنجره کوچک می توان مشکل را به راحتی حل کرد.

این را می توان در مورد نوع درب و پنجره قطار نیز گفت، گمان می رود عدم تقارن یکی از ویژگی های این پنجره ها است، بنابراین تبادل هوا در آنجا خواهد بود. این مشکل تنها در صورت شکسته شدن یکی از لولاهای درب و پنجره کاملا قابل حل است.
 

مراجعه به منبع: https://upvcmaster.com/نمایندگی-پنجره-وین-تک-در-کرج/