امروزه در بیشتر موارد، راه اندازی خانه در اطراف میز تلویزیون انجام می شود. بنابراین هنگام خرید تلویزیون مستقل، باید مراقب باشید و پارامترهای مختلفی را در نظر بگیرید. در این مقاله به معرفی و بررسی مناسب ترین نیمکت تلویزیون برای دکوراسیون منزل شما می پردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

پایه تلویزیون چیست؟

میز تلویزیون یکی از کاربردی ترین وسایل در بسیاری از خانه هاست که در زیبایی فضای داخلی تاثیرگذار است. البته به خاطر داشته باشید که پایه تلویزیون را نمی توان در هر خانه ای پیدا کرد، زیرا برخی افراد ترجیح می دهند صفحه LCD خانگی را به دیوار نصب کنند و اهمیتی به خرید پایه تلویزیون ندارند.

در حال حاضر پایه تلویزیون در سبک ها و طرح های مختلفی طراحی و عرضه می شود. لازم به ذکر است که آشنایی با سبک ها و طرح های مختلف استند تلویزیون تاثیر زیادی در خرید پایه تلویزیون مناسب دارد.

نوع پایه تلویزیون

میز تلویزیون بر اساس سبک به انواع مختلفی تقسیم می شود که در ادامه به معرفی و بررسی هر یک از آنها می پردازیم.

انواع مدل های میز تلویزیون

انواع مختلفی از پایه های تلویزیون وجود دارد که هر کدام کاربرد خاصی دارند. در ادامه به معرفی و تحلیل انواع قالب های برنامه تلویزیونی می پردازیم.

سبک مدرن

استایل امروزی یکی از معروف ترین و پرفروش ترین استایل های تلویزیون است که طراحی ساده و جذابی دارد. همچنین این سبک گزینه های خوبی دارد که مدام در حال تغییر هستند.

شایان ذکر است که امروزه مدلی وجود ندارد که از مد افتاده باشد و هر روز استندهای تلویزیونی جدید با طراحی های شگفت انگیز معرفی می شوند. امروزه یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین استندهای تلویزیون، سبک مینیمالیستی است. در هنگام خرید پایه تلویزیون توجه داشته باشید که این نوع پایه تلویزیون یکی از مهم ترین انتخاب های افراد است.

میز تلویزیون کوچک

میز تلویزیون مینیمالیستی یکی از پرطرفدارترین میزهای تلویزیونی است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد که با ابعاد و ابعاد بسیار کوچک خود به راحتی در فضاهای کوچک جا می شود. جالب است بدانید که این میزها برخلاف ظاهر ساده و بسیار جمع و جور خود، فضاهای مفید زیادی را در اختیار افراد قرار می دهند.

امروزه طرح های مینیمالیستی میز تلویزیون با خطوط صاف و رنگ های خنثی مانند سفید بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. ضمن اینکه این میزها تزئینات بسیار کمی دارند و بهترین و مناسب ترین انتخاب برای فضاهای مدرن و دکوراسیون مینیمال هستند.

در حال حاضر مدل های قابل حمل و منعطف میز تلویزیون مینیمال جزو پرطرفدارترین و پرفروش ترین ها هستند. این میزها دارای قطعات تاشو یا جمع شونده هستند، بنابراین به راحتی می توان طول آنها را کم یا زیاد کرد تا فضای کمتر یا بیشتر را اشغال کند. برخی از نمونه های مینیمال میز تلویزیون دارای صفحه نمایش چرخشی در بالای خود هستند که با استفاده از آن نیازی به چرخاندن میز برای تغییر زاویه دید تلویزیون نیست. به عبارت دیگر، زمانی که میز تلویزیون شما دارای صفحه گردان است، می توانید به راحتی آن را در هر نقطه از خانه خود قرار دهید و زاویه دید را تنظیم کنید. پایه تلویزیون و انواع وسایل دکوراسیون منزل از عناصر بسیار مهم خانه هستند.

نوین

امروزه پایه های تلویزیون مدرن از طرح های جدید و بدیع استفاده می کنند. پایه های تلویزیون بیشتر از فایبرگلاس و ملامین طراحی و تولید می شوند.

تلویزیون های سبک مدرن شباهت زیادی به تلویزیون های سبک مدرن دارند، اما توجه داشته باشید که اغلب از برش های تمیز و خطوط موازی در ساخت تلویزیون های مدرن استفاده می شود.

سبک کلاسیک

پایه های تلویزیون به سبک کلاسیک تفاوت های زیادی با سایر سبک ها دارند زیرا این پایه تلویزیون ها طراحی سنتی دارند. لازم به ذکر است که میزهای تلویزیون به سبک کلاسیک اغلب از ام دی اف ساخته می شوند. بنابراین بسیار بادوام و محکم هستند و به راحتی آسیب نمی بینند. Wooden TV tabl

رنگ های تیره اساس طراحی کلاسیک هستند، بنابراین میزهای تلویزیون به سبک کلاسیک رنگ تیره دارند. البته در حال حاضر برخی از پایه های تلویزیون کلاسیک به صورت ترکیبی از رنگ های روشن و تیره طراحی و تولید می شوند.

سبک روستیک

در طراحی روستایی میز تلویزیون از طرح های شهری و روستایی در کنار هم استفاده می شود. وقتی از این طرح استفاده می کنید، احساس خواهید کرد که خانه شما با چوب جنگلی تزئین شده است.

لازم به ذکر است که معمولا در تولید و تولید میز تلویزیون روستیک از چوب و فلز صیقلی استفاده می شود و به این ترتیب فضای بسیار دلنشینی به خانه داده می شود.

انواع لوازم میز تلویزیون

استندهای تلویزیون با توجه به نوع ساخت و کاربرد تهیه و تولید و در بازار به فروش می رسند که در ادامه می بینیم.

تخته سیاه

همانطور که از نام این نوع میز تلویزیون پیداست چوبی است و در رنگ ها و طرح های مختلف به فروش می رسد. توجه داشته باشید که تنوع رنگ و متریال میزهای چوبی جذابیت آنها را بسیار افزایش می دهد.

امروزه پایه های چوبی تلویزیون از چوب طبیعی و مصنوعی ساخته می شوند و قیمت های متفاوتی دارند.

در نهایت می توان گفت که میز چوبی حس انسانیت و تجمل خوب را منتقل می کند.

فلز

پایه تلویزیون های فلزی یکی دیگر از پایه های تلویزیون موجود در بازار است که طرفداران زیادی ندارد. یکی از دلایل اصلی غیرقابل قبول بودن این نوع میزهای تلویزیون، عدم تنوع و مدل نبودن آنهاست.

به طور کلی می توان گفت پایه های فلزی تلویزیون یکی از پرکاربردترین میزها در فضاهای پرتردد و ادارات می باشد.

شیشه

پایه های تلویزیون شیشه ای در ابتدای فروش بسیار محبوب بودند، اما با گذشت زمان محبوبیت آنها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است و دیگر گزینه ای برای پایه های تلویزیون نیستند.

یکی از بزرگترین دلایل عدم استقبال از میزهای شیشه ای عدم تاثیرگذاری آنها، عدم تنوع در طرح و مدل و ... می باشد.

انواع پایه تلویزیون

پایه های تلویزیون انواع مختلفی دارند که هر کدام با توجه به سلیقه فرد، چیدمان منزل و ... انتخاب می شوند. در زیر به معرفی و بررسی مهم ترین انواع مدل تلویزیون میر می پردازیم.

پازل

همانطور که از نام این نوع میز تلویزیون مشخص است، به عنوان یک پازل، اندازه آنها می تواند با توجه به قسمت خانه و چیدمان خانه تغییر کند. لازم به ذکر است که میز پازل تلویزیون معمولا از ام دی اف ساخته می شود.

در نهایت دقت کنید که پایه های تلویزیون پازلی از قسمت های مختلفی ساخته شده باشند تا بتوانید آنها را با هر طرحی که دوست دارید کنار هم قرار دهید و ظاهری شاداب و باطراوت به خانه خود ببخشید.

سفیر

پایه تلویزیون کنسولی  تانیل چوب یکی از بهترین و کاربردی ترین پایه های تلویزیون موجود در بازار است که به راحتی با هر نوع چیدمان و اندازه گیری سازگاری دارد. شایان ذکر است که میزهای تلویزیون کنسول دارای کشوهایی در جلو هستند، بنابراین می توانید تلویزیون یا هر وسیله دیگری را در آنها قرار دهید.

توجه داشته باشید که میز تلویزیون چوبی تانیل چوب در سبک های متنوع و متناسب با هر سلیقه و نیازی طراحی و عرضه می شوند. در نتیجه می توانید هر نوع کنسول تلویزیونی را که مد نظر دارید خریداری کنید.

شما با مشکلات مواجه می شوید. در نتیجه هنگام خرید پایه تلویزیون به تعداد کابل ها و محل قرارگیری کابل ها توجه ویژه ای داشته باشید.

پایه تلویزیون مناسب برای دکوراسیون منزل شما چیست؟

قبل از هر چیز در انتخاب و خرید پایه تلویزیونی مناسب دقت کنید، باید به دکوراسیون، موقعیت و متراژ منزل خود توجه کنید، زیرا برخی از میزهای ارائه شده بسیار زیبا و جذاب هستند اما در صورت قرار گرفتن در یک چیدمان. و دکوراسیون خانه شما، به نظر می رسد آنها حیوان خانگی واقعی و جذابیت اصلی خود را از دست می دهند.

به طور کلی می توان گفت که انتخاب یک مدل میز تلویزیون مناسب برای دکوراسیون منزل به سلیقه شما، مدل فضای منزل، اندازه تلویزیون و بودجه شما بستگی دارد. آیا به خود می گویید چگونه این میز را انتخاب کنید؟با تنوع زیاد پایه های تلویزیون می توانید به راحتی مدل مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید تا نگران نباشید.