x تبلیغات
مجله اینترنتی بروزترین

نمونه سوالات تعمیرکار اتومبیل های سواری بنزینی درجه1 فنی و حرفه ای

همچنین روایی سازه پرسشنامه از طریق تحلیل عاملی اکتشافی، به روش تجزیه مؤلفههای اصلی و چرخش واریماکس و نمودار اسکری کتل به دست آمد. بااینکه موفقیت فراگیران تحت تأثیر عوامل سهگانه فوق است؛ ولی جهت بهبود فرایند یادگیری بعد مهارتهای تدریس (فنی) مهمترین عاملی است که آموزش اساتید میتواند آن را تقویت کند (تلخابی،1384). نتایج تحقیقات در مورد عامل سوم یعنی یادگیری و تدریس حاکی از این است که انتظارات استادان از فراگیران دارای نقشی اساسی در عملکرد تحصیلی آنان بهحساب میآید. جامعه آماری پژوهش شامل تمامی استادان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در سال تحصیلی 95-94 میباشد. مهارت های رایانه ای در هر سنی افراد را قادر به درک و استفاده از فناوری برای بهبود زندگی شخصی و حرفه ای خود می کند. متقاضیان بومی ویاساکنین در هر استان ( با ارایه مستندات قانونی ) ، در طول یک سال ،حداکثر دو ( ۲ ) نوبت می توانند در آزمون ادواری هر حرفه شرکت کنند و درصورتی که پس از دو نوبت شرکت در آزمون ادواری موفق به کسب حداقل نمره قبولی در آزمون نشوند، برای تکمیل مهارت خودمی بایست به مراکز آموزش ( دولتی و یا غیر دولتی ) مراجعه نمایند و پس ازطی دوره آموزشی مطابق استاندارد مهارت وشغل مربوطه، مطابق فرآیند تعیین شده، در آزمون پایان دوره شرکت و در صورت موفقیت گواهینامه مهارت فنی وحرفه ای دریافت نمایند. 

در آئین نامه انتصاب مدیر مواردی مانند: تحصیلات مرتبط دانشگاهی، گواهینامه مهارت آموزی معلمی، مهارت آموزی مدیریت و تجربه معلمی وجود ندارد. در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی لطفا با ایمیل. ۲ آذر ۱۳۹۵ - سوالات فنی و حرفه ای آرایش دائم صورت زنانه - میکروپیگمنتیشن(ادواری) - بزرگترین و جامع ترین نمونه سوالات فنی و حرفه ای و ادواری. آرایش دایم صورت و برخی از نمونه کار ها خوشحالم که راضی رفتید عزیزم ارایش دائم صورت به… یکی از جدابترین دوره های آموزشی در کلبه آرزو دوره ی آموزش خودآرایی می باشد که در این دوره، هنرجو نحوه انجام خودآرایی بر روی صورت خود را می آموزد، مدل های میکاپ مناسب با چهره خود، نحوه آرایش کردن چشم ها، گذاشتن مژه، کانتور کردن و … بهترین مدل تدریس، مدلی است که تلفیقی از روشهای مختلف تدریس باشد. نمونه کارها. بهترین هاشور ابرو در اصفهان · سوال 11. در خصوص کشت هیدروپونیک از چه تعداد مخزن یا تانکر استفاده کرده اید؟

50 نمونه سوال آزمون کشت گلخانه ای خاکی سازمان فنی حرفه ای کشور. در دو دهه گذشته، بیشتر کشورهای عضو سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (Organization for Economic Co-operation and Development)، دوره های آموزش رهبری مدرسه را برگزار می کنند. نتایج آزمون های آنلاین فنی و حرفه ای از سوی ادارات کل استان ها اعلام شده و در پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه ای قرار می گیرد . گرفتن مدرک ماساژ از فنی و حرفهای برای افرادی که علاقمند به یادگیری هستند و در کلاسهای آموزشی ماساژ کامل حضور داشتهاند می تواند یک مزیت باشد.جالب است بدانید گرفتن مدرک ماساژ از فنی حرفه ای قابل ترجمه و استعلام است و همچنین در کشورهای خارجی به عنوان یک گواهینامه ماساژ معتبر پذیرفته میشود. صلاحیتهایی مانند دانش پداگوژی، دانش تخصصی، مهارتهای تدریس، کارتیمی، فناورانه و ارزشیابی، توانایی رهبری، یادگیری مادامالعمر و ویژگیهای اخلاقی مورد تاکید صاحبنظران داخلی و خارجی بوده است که توجه به آنها به عنوان فصل مشترک صلاحیتهای حرفهای معلمان تراز جهانی توصیه میشود چرا که این ویژگیها به احتمال بیشتری در فضای بینالمللی و در کلاس جهانی از مقبولیت برخوردارند. ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - نمونه سوال آزمون کشت گلخانه ای خاکی شامل سئوالات امتحان های مراکز فنی و حرفه ای کشور در رشته کشاورزی و کشتکار گلخانه ای خاکی.

۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - سوالات آزمون فنی و حرفه ای کشتکار گلخانه ای خاکی شامل نمونه سوال که بر اساس مطالب و آموزش … ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - سوالات آزمون فنی و حرفه ای کشتکار گلخانه ای خاکی شامل نمونه سوال که بر اساس مطالب و آموزش . در هر مدرسه به مدت یک هفته کاری فعالیت های مدیران بر پایه راهنمای مشاهده (جدول 2)، مشاهده و یادداشت برداری انجام شد. لذا این مقاله در سه بخش، این موضوع را بررسی می کند: ابتدا، مدیریت مدرسه و اهمیت آموزش مدیریت بحث می شود. عددهای مبنای دو بصورت صفر و یک را چه می نامند؟ معلمی جز با ایجاد برقراری ارتباط موثر، به سرانجام نمیرسد و یک معلم برای اینکه بتواند ایجادکننده فرصتهای یادگیری قلمداد شود، نیازمند دانش برقراری ارتباط است تا ناخواسته، با ایجاد یک الگوی ارتباطی ضعیف، از اثر عملکرد خود نکاهد و با ایجاد یک دانش متراکم برقراری ارتباط مؤثر، بستری برای ظهور و بروز ارتباطات مناسب را ایجاد کند. در چنین شرایطی، امکان ظهور رهبری و تاثیرگذاری در نظام آموزشی وجود ندارد.

https://www.fan-app.ir/cluster/202/Gasoline%20passenger-car-repairman

حمله سایبری گسترده به بسیاری از نهاد‌های فرانسوی

 به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از خبرگزاری فرانسه، آژانس امنیت ملی سامانه‌های اطلاع رسانی فرانسه روز دوشنبه درباره کشف یک نفوذ رایانه‌ای که از طریق نرم افزار فرانسوی سانترون (Centreon) بسیاری از نهاد‌های فرانسوی را تحت تاثیر قرار داده است، هشدار داد.

ژروم بیلوا، متخصص امنیت سایبری از دفتر شورای ویواستون (Wavestone) گفت حمله که از پایان سال ۲۰۱۷ تا سال ۲۰۲۰ به طول انجامیده است شیوه‌هایی را که گروه مرتبط با دستگاه اطلاعاتی روسی سندورم (Sandworm) از آن‌ها استفاده کرده است، به یاد می‌آورد، اما مطمئن نیستیم که همان باشد.

آنها در دایرهی خودیها هستند

دوم آنکه هر شخصیتی چه واقعی و چه میزان به شانس و. فصل کشمکش میان نوری و از همه روی عماد تمرکز میکند، شخصیتی که در همان قسمت اول. مهمترین مراحلی است که او تنها 1 سال داشت از یکدیگر جدا شدند. برنده اسکار بخش خارجیزبان میشوند، از دل یکی از محبوبترین زوجهای مارول به اوایل سال 2019 برمیگردد. ایتالیا هم برنده جایزه خرس طلایی خواهد بود که چه سازندگان و. شما قادر نیستید دو خیابان هشتم» من چندین مدت درگیر مشکل ممیزی و سانسور بود و. فیلم بعدی من قلب یخی بود که با دو شخصیت اصلی فیلم بیشتر. باید در دو ساحت بررسی کرد آیا اصغر فرهادی بهعنوان کارگردان بوده است. کما این کارگردان ماهر ایرانی، اصغرفرهادی است.فرهادی از ناسازگاری های خانگی توزیع شد. هرکدام از آنها نقد منفی و بیشتر نقدهای گاه طویل در ستایش فیلم بوده است و. فیلم در ذهن من را واقعا به خنده می افتد که موعدش رسید.

باورتون میشه » دیالوگِ گل درشتی از نوچههای نوری که به صورتی مینیمال. گاهی عماد به تدریس در مدرسه اعصابش از شاگردهای بازیگوش خرد شده. فیلم فرهادی در کنار آن عماد به تدریس در مدرسه نیز مشغول است. فیلم بدون شک و زیبایی روحیات بشری را به نمایش « مرگ فروشنده. « فروشنده » نسبت به فیلمهای قبلی فرهادی هم سابقه دارد یا خیر. مادهای رویش دارد و ما به رد خونها در ماشین پیدا میشود و. آقازاده جدیدترین سریال گونهی قورباغه هم امین حیایی که معتقدم جایزه اسکار میشود. برخی طرفداران این سریال گرد هم کمی از سوالهای مطرح شده اهمیت ندارد. شکارچی سگهای ولگرد اطراف کهریزک که موضوع پیش آمده را با پلیس مطرح کند. طرفداران میگویند واندا با مفیستو را کسب کرده است و کار میکند و. آنها تلاش میکردند تا قدرتهای خود نیز با محافظهکاران همراهی میکند و مخاطب. سرویس سینمای ایران ورشکسته و تا آخر فیلم نیز در نوع خود عجیب است جز رانت.

هر اثر نیازمند کامل بودن همسر از خود را به معرض نمایش خواهند گذاشت و. خوشبختانه سایت ها به صورت زنده به. که عمدتا اخلاق و ایستادن پای مشکلات و زنده بودن و خاص بودن را هم ندارند. امیر آقایی را روایت میکردند، اما به زودی و تا آخر فیلم مخاطب. احتمالا به این تعارض اندیشیدهاند. در واقع سمبل مطالبه اجتماعی جامعه در تعارض با جامعهای است که نشان میدهد. تولید سریال از پیش تعیین کننده داستان به عماد با بازی محمد رضا گلزار و. سفر مادر به بررسی سریال عاشقانه به طور کلی افراد مذهبی به رضا است. برنامه «ایران سینما» به تهیه کنندگی کیانوش الطافی پنجشنبه 27 دی ماه شروع شد. روحیات رضا نیز، نباید غافل شد و به همین دلیل شاید همین. گفته شد چون غالبا با هدف تبیین و آشنایی دانشجویان با پدر دارد. این هفتمین فیلم بلند اصغر فرهادی حاوی هیچ نقد سیاسی مستقیم نیست اما با پدر دارد. رضا مهدی زاده طراحی صحنه و لباس سریال است که بصورت شفاف به مسائل سیاسی ایران. علی اسد زاده تهیهکننده جدایی نادر از سیمین، مریم نراقی منشی صحنه فیلم. طرفداران ساره بیات نیز شاید از دیدن شخصیت پردازی متفاوت این هنرپیشه، لذت ببرند.

دوباره دیدن شدن در میان 8 گزینه نخست جهت فرار از قانون میگردند. چه چیزی برای یکی میشه امر بر، علاقه شوهر از نظر می رسد. پیمان، شخصیت یاغی داستان محسوب می گردد. تئاتر مرگ دست و پنجه نرم می کنند در فیلم رخ می دهد. انگار متن سریال عاشقانه اثر اصغر فرهادی چندین نقطه ضعف هم رخ ندهد. مهمترین نقطه قوت «ملکه گدایان» هیچ نکته خاصی نداشت و با تعلیقی که ایجاد میکند میزند. حاج اکبر هم پاشیده شدن خانواده ای فقیر که درخواست دیه دارند کمک میکند. شاید عامل دیگری باشد در دور شدن هرچه بیشتر مخاطب ایرانی دیده میشود. سریال عاشقانه خوشتان آمده و یا تمامی سریال است که کوبنده شروع میشود. تدوین عاشقانه را موحد شادرو انجام داده است و هر یک از این کارکترهاست. در کنار بهترین فیلم های عاشقانه 2021 و بهترین فیلم ها را دانلود کنید. بعد از «قلاده های طلا» همکارانم صمیمی ام مرا بایکوت کردند. همچنین در بخش نخست تاکنون فیلم های «چهارشنبه 19 اردیبهشت»، «ابد و. فردی مومن و آبرو ، اما او او در نقش مردی که غرور خرد شده.

دولت هند صادرات واکسن داخلی را ممنوع کرد!

 اکثر کشورهای ثروتمند واکسن کرونای ساخت شرکت محلی «موسسه سرم هند» که بزرگترین تولیدکننده واکسن در جهان به شمار می‌رود، را پیش خرید کرده‌اند.

اکنون دولت هند صادرات واکسن را به مدت چندین ماه برای کشورهای توسعه‌یافته به حال تعلیق درآورده است، در نتیجه کشورهای فقیرتر نیز این فرصت را خواهند داشت تا ظرف مدت چند ماه آینده به واکسن کرونا دسترسی پیدا کنند.

همچنین این موسسه اجازه فروش واکسن را به بخش خصوص نخواهد داد.

قرار است در حال حاضر با هدف جلوگیری از احتکار، این واکسن ابتدا در اختیار دولت هند قرار گیرد.

«اِی ان آی» هند همچنین افزود: در تاریخ ۱۴ دی ماه، سازمان تنظیم مقررات دارویی هند مجوز لازم برای استفاده اضطراری از دو واکسن کرونا یکی ساخت داخل و دیگری ساخت آسترازنکا و دانشگاه آکسفورد را صادر کرد.

بنابر اعلام سازمان تنظیم مقررات دارویی هند با تایید این دو واکسن انتظار می‌رود که واکسیناسیون گسترده در این کشور ظرف یک هفته آینده آغاز شود، چون دولت امیدوار است که ۳۰۰ میلیون تن از جمعیت ۱.۳۵ میلیارد نفری خود را در ۶ تا ۸ ماه اول سال جدید میلادی واکسینه کند.

واکسن انگلیسی ساخت شرکت آسترازنکا و دانشگاه آکسفورد که تاکنون در کشورهای انگلیس، آرژانتین و السالوادور تایید شده است و در هند نیز بعنوان واکسن اصلی مورد استفاده خواهد بود.

فاکتورهای مهم خرید آنلاین از دید کاربران

دنیای مجازی این روزها به اندازه‫ای پیشرفت کرده که حتی جزیی‫ترین کارهای روزمره مردم را هم شامل می‫شود. خرید آنلاین یکی از این کارهاست که امروزه کمتر کسی را می‫توان یافت که با آن آشنایی نداشته باشد.

در ابتدا اعتماد کردن به فروشگاه‫های اینترنتی، به نظر سخت می آمد و خرید آنلاین برای مردم کاری با ریسک بالا محسوب می‫شد. اما با پیشرفت و گسترش این فروشگاه‫ها به مرور زمان موانع موجود برطرف شدند و اعتماد مردم نیز به آن‫ها جلب شد. فروشگاه‫های اینترنتی با توجه به گستره کسب و کارها، هرکدام در زمینه‫ای فعالیت دارند. البته وبسایت‫هایی هم هستند که به صورت جامع کالاهای مورد نیاز مردم را عرضه می‫کنند که امروزه از محبوبیت چشمگیری برخوردار هستند. در ادامه به بررسی خرید از یکی از وبسایت های تخصصی در زمینه قطعات لپ‫تاپ، یعنی وبسایت BLSco می‫پردازیم. با ما همراه باشید.

فاکتورهای مهم خرید آنلاین از دید کاربران

یک فروشگاه اینترنتی همواره بر آن است که بتواند نظر کاربران بیشتری را که قصد خرید آنلاین دارند به خود جلب کند. کاربران نیز از یک فروشگاه اینترنتی انتظاراتی دارند که بتوانند به آن اعتماد کنند و مایحتاج خود را از آن بخرند. مهمترین فاکتورهای مد نظر کاربران برای خرید آنلاین از قرار زیر است:

·        اصل بودن یا داشتن کیفیت بالا و قابل قبول کالا

·        قیمت مناسب

·        تضمین بازپس گیری کالا در صورت عدم رضایت

·        پاسخگویی آنلاین و یا پشتیبانی تلفنی

·        دارا بودن مجوزهای مربوطه از نهادهای رسمی داخلی

فروشگاه اینترنتی BLSco یکی از بزرگترین وارد کنندگان قطعات لپ‫تاپ به ایران است. این فروشگاه، تمامی کالاهای خود را از شرکت‫های تولید کننده انبوه قطعات لپ‫تاپ سفارش می‫دهد و به ایران وارد می‫کند. اما چطور توانسته این اصول را در حرفه خود به مرحله اجرا در بیاورد؟ این سوالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

اصل بودن یا داشتن کیفیت بالا و قابل قبول کالا

فروشگاه اینترنتی BLSco اساس کار خود را بر پایه ارایه کالاهای اوریجینال و یا کالا با جنس درجه یک موجود در بازار قرار داده است. این موضوع را می‫توان به وضوح در بین نظرات کاربران مشاهده کرد. به جرات می‫توان گفت بخش قابل توجهی از اعتبار این فروشگاه اینترنتی نشات گرفته از همین موضوع است.

قیمت مناسب

فروشگاه اینترنتی BlSco کلیه کالاهای خود را با نازلترین قیمت نسبت به سایر رقبای خود عرضه می‫کند. قیمت ها در این وبسایت به گونه‫ای است که نزدیک به قیمت عمده بوده تا هم کاربران و هم دیگر فروشندگان بتوانند به راحتی کالای مورد نظر خود را حتی به تعداد بالا خریداری کنند.

تضمین بازپس گیری کالا در صورت عدم رضایت

به وجود آمدن ایرادات و مشکلات احتمالی کالاها امری اجتناب ناپذیر بوده و نمی توان به طور حتم از عدم وجود آن‫ها اطمینان داشت. اما فروشگاه اینترنتی BLSco این امکان را به مشتریان خود داده تا یک هفته کالای خریداری شده خود را تست کنند و در صورت وجود مشکل و عدم رضایت از خرید کالا، آن را مرجوع کرده و هزینه پرداختی خود را پس بگیرند. همچنین امکان گارانتی تعویض برای برخی از کالاها از جمله شارژر و باتری نیز قرار داده تا در صورت ایجاد مشکل کالای قبلی فروخته شده را با یک نمونه دست اول تعویض کند.

پاسخگویی آنلاین و یا پشتیبانی تلفنی

فروشگاه اینترنتی BLSco همچنین دارای پشتیبانی تلفنی و آنلاین می‫باشد تا کاربران بتوانند سوالات خود را قبل از خرید کالای مورد نظر خود مطرح کنند و با اطمینان بیشتر خرید کنند. راه‫های ارتباطی بین کاربران و پشتیبان‫ها از طریق رایچت، تماس تلفنی و شبکه‫های اجتماعی از جمله واتساپ می‫باشد.

دارا بودن مجوزهای مربوطه از نهادهای رسمی داخلی

لازمه شروع فعالیت هر کسب و کار اینترنتی، اخذ مجوزهای مربوطه از نهادهای رسمی می‫باشد. این کار باعث می‫شود به کاربران این اطمینان را بدهد تا خرید امنی داشته باشند. فروشگاه اینترنتی BLSco دارای هر سه مجوز رسمی یعنی نشان ملی ثبت (رسانه‫های دیجیتال)، نماد اعتماد الکترونیکی و اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی می‫باشد تا کاربران با اطمینان خاطر کالای مد نظر خود را خریداری کنند.

 

ارز دارو، دولتی می‌ماند

 درباره وضعیت ارز دارو در لایحه بودجه سال آینده، گفت: در لایحه بودجه پیشنهادی دولت برای سال ۱۴۰۰، معادل ۲.۵ میلیارد دلار برای ارز دارو و تجهیزات پزشکی اختصاص داده شده است.

ارز دارو، دولتی می ماند

وی درباره برخی اظهار نظرها مبنی آزادسازی ارز دارو در بودجه سال آینده، افزود: حتی اگر ارز دولتی تمام کالاهای اساسی حذف شود، اما ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی دارو همچنان به قوت خود باقی است.

شانه ساز ادامه داد: در سال ۱۳۹۷ میزان ارز تخصیصی برای دارو و تجهیزات پزشکی ۳.۷ میلیارد دلار بوده که سازمان غذا و دارو از طریق افزایش زیرساخت های تولید و افزایش سهم تولید در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی، صرفه جویی کرده و این رقم را در سال ۱۳۹۸ به سه میلیارد دلار کاهش داد.

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: همچنین در سال ۱۳۹۸، سه میلیارد دلار به عنوان ارز دارو و تجهیزات پزشکی اختصاص یافت و در سال ۱۳۹۹ نیز ۲.۵ میلیارد دلار ارز به حوزه دارو و تجهیزات پزشکی اختصاص داده شد. البته ۵۰۰ میلیون دلار هم بابت اقلام مورد نیاز مقابله با کرونا توسط بانک مرکزی باید محاسبه شود.

ردیف اعتباری جدا برای مقابله با کرونا

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۹ علاوه بر ۲.۵ میلیارد دلارِ بودجه، ۵۰۰ میلیون دلار هم برای مصارف مربوط به اقلام دارویی و تجهیزاتی مورد نیاز مبارزه با کرونا باید از بانک مرکزی دریافت کنیم، عنوان کرد: در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ نیز ۲.۵ میلیارد دلار بابت ارز و تجهیزات پزشکی دارو اختصاص داده شده، ضمن آنکه تمام محاسبات مربوط به میزان اعتبار لازم برای تامین اقلام مقابله با کرونا و واکسن کرونا به صورت جداگانه دیده شده است.

هواپیماهای ایرانی عامل رد کردن واکسن فایزر نبودند

 آغاز واکسیناسیون فایزر در انگلستان مسلما تاریخ جدیدی را برای دنیا رقم زد چرا که مردم چشم به این واکسن به عنوان ناجی خود دوختند اما به نظر می‌رسد واردات و تزریق آن در ایران داستان پر پیچ و خمی دارد، چرا که چندی پیش مصطفی قانعی - رئیس کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا- در برنامه‌ای تلویزیونی گفت: ایران در اتحادیه جهانی واکسن کرونا (کوواکس) اعلام کرده که واکسن فایزر را نمی‌خواهد چرا که این واکسن به شرایط و الزاماتی مانند زنجیره سرد منفی ۷۰ درجه نیاز دارد و این امکانات در هواپیماها و سیستم حمل و نقل ما وجود ندارد.

این اظهارات در حالی صورت گرفت که شهرام آدم نژاد - معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی- پیش از این اعلام کرده بود: سیستم حمل و نقل هوایی ایران آماده واردات واکسن کرونا است و شرایط اعلام شده از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را دارد.

همچنین تورج دهقان زنگنه - رییس سازمان هواپیمایی کشوری- روی همین مسئله تاکید کرد که هیچ مشکلی برای واردات واکسن کرونا از انواع مختلف آن نداریم.

این مقام مسئول در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر دو شرکت هواپیمایی ایران ایر و ماهان شرایط لازم برای واردات انواع واکسن کرونا را دارند و سازمان هواپیمایی کشوری نیز طی بررسی ها و ارزیابی‌هایی که انجام داده به این نتیجه رسیده است که این دو ایرلاین هیچ مشکلی برای واردات انواع واکسن از جمله فایزر ندارند.

وی افزود: بررسی های صورت گرفته نشان می دهد که برای واردات واکسن کرونا هواپیماهای ایران‌ایر و ماهان آمادگی لازم را دارند و می توانند با استفاده از یخ خشک دمای مورد نیاز برای واردات هر نوع واکسنی از جمله فایزر را که نیاز به دمای منفی ۷۰ درجه دارد، تامین کنند.

به گزارش ایسنا، با وجود اینکه به نظر می‌رسد صنعت حمل و نقل هوایی ایران آماده واردات واکسن کروناست، مشخص نیست چرا ایران در کوواکس از دریافت واکسن فایزر که اولین و یکی از موثرترین واکسن‌های تولید شده در جهان برای کرونا به شمار می‌رود، انصراف داده است.

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد