x تبلیغات
مجله اینترنتی بروزترین

کدام شبکه تلویزیونی برای دکوراسیون منزل شما بهتر است؟

 


امروزه در بیشتر موارد، راه اندازی خانه در اطراف میز تلویزیون انجام می شود. بنابراین هنگام خرید تلویزیون مستقل، باید مراقب باشید و پارامترهای مختلفی را در نظر بگیرید. در این مقاله به معرفی و بررسی مناسب ترین نیمکت تلویزیون برای دکوراسیون منزل شما می پردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

پایه تلویزیون چیست؟

میز تلویزیون یکی از کاربردی ترین وسایل در بسیاری از خانه هاست که در زیبایی فضای داخلی تاثیرگذار است. البته به خاطر داشته باشید که پایه تلویزیون را نمی توان در هر خانه ای پیدا کرد، زیرا برخی افراد ترجیح می دهند صفحه LCD خانگی را به دیوار نصب کنند و اهمیتی به خرید پایه تلویزیون ندارند.

در حال حاضر پایه تلویزیون در سبک ها و طرح های مختلفی طراحی و عرضه می شود. لازم به ذکر است که آشنایی با سبک ها و طرح های مختلف استند تلویزیون تاثیر زیادی در خرید پایه تلویزیون مناسب دارد.

نوع پایه تلویزیون

میز تلویزیون بر اساس سبک به انواع مختلفی تقسیم می شود که در ادامه به معرفی و بررسی هر یک از آنها می پردازیم.

انواع مدل های میز تلویزیون

انواع مختلفی از پایه های تلویزیون وجود دارد که هر کدام کاربرد خاصی دارند. در ادامه به معرفی و تحلیل انواع قالب های برنامه تلویزیونی می پردازیم.

سبک مدرن

استایل امروزی یکی از معروف ترین و پرفروش ترین استایل های تلویزیون است که طراحی ساده و جذابی دارد. همچنین این سبک گزینه های خوبی دارد که مدام در حال تغییر هستند.

شایان ذکر است که امروزه مدلی وجود ندارد که از مد افتاده باشد و هر روز استندهای تلویزیونی جدید با طراحی های شگفت انگیز معرفی می شوند. امروزه یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین استندهای تلویزیون، سبک مینیمالیستی است. در هنگام خرید پایه تلویزیون توجه داشته باشید که این نوع پایه تلویزیون یکی از مهم ترین انتخاب های افراد است.

میز تلویزیون کوچک

میز تلویزیون مینیمالیستی یکی از پرطرفدارترین میزهای تلویزیونی است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد که با ابعاد و ابعاد بسیار کوچک خود به راحتی در فضاهای کوچک جا می شود. جالب است بدانید که این میزها برخلاف ظاهر ساده و بسیار جمع و جور خود، فضاهای مفید زیادی را در اختیار افراد قرار می دهند.

امروزه طرح های مینیمالیستی میز تلویزیون با خطوط صاف و رنگ های خنثی مانند سفید بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. ضمن اینکه این میزها تزئینات بسیار کمی دارند و بهترین و مناسب ترین انتخاب برای فضاهای مدرن و دکوراسیون مینیمال هستند.

در حال حاضر مدل های قابل حمل و منعطف میز تلویزیون مینیمال جزو پرطرفدارترین و پرفروش ترین ها هستند. این میزها دارای قطعات تاشو یا جمع شونده هستند، بنابراین به راحتی می توان طول آنها را کم یا زیاد کرد تا فضای کمتر یا بیشتر را اشغال کند. برخی از نمونه های مینیمال میز تلویزیون دارای صفحه نمایش چرخشی در بالای خود هستند که با استفاده از آن نیازی به چرخاندن میز برای تغییر زاویه دید تلویزیون نیست. به عبارت دیگر، زمانی که میز تلویزیون شما دارای صفحه گردان است، می توانید به راحتی آن را در هر نقطه از خانه خود قرار دهید و زاویه دید را تنظیم کنید. پایه تلویزیون و انواع وسایل دکوراسیون منزل از عناصر بسیار مهم خانه هستند.

نوین

امروزه پایه های تلویزیون مدرن از طرح های جدید و بدیع استفاده می کنند. پایه های تلویزیون بیشتر از فایبرگلاس و ملامین طراحی و تولید می شوند.

تلویزیون های سبک مدرن شباهت زیادی به تلویزیون های سبک مدرن دارند، اما توجه داشته باشید که اغلب از برش های تمیز و خطوط موازی در ساخت تلویزیون های مدرن استفاده می شود.

سبک کلاسیک

پایه های تلویزیون به سبک کلاسیک تفاوت های زیادی با سایر سبک ها دارند زیرا این پایه تلویزیون ها طراحی سنتی دارند. لازم به ذکر است که میزهای تلویزیون به سبک کلاسیک اغلب از ام دی اف ساخته می شوند. بنابراین بسیار بادوام و محکم هستند و به راحتی آسیب نمی بینند. Wooden TV tabl

رنگ های تیره اساس طراحی کلاسیک هستند، بنابراین میزهای تلویزیون به سبک کلاسیک رنگ تیره دارند. البته در حال حاضر برخی از پایه های تلویزیون کلاسیک به صورت ترکیبی از رنگ های روشن و تیره طراحی و تولید می شوند.

سبک روستیک

در طراحی روستایی میز تلویزیون از طرح های شهری و روستایی در کنار هم استفاده می شود. وقتی از این طرح استفاده می کنید، احساس خواهید کرد که خانه شما با چوب جنگلی تزئین شده است.

لازم به ذکر است که معمولا در تولید و تولید میز تلویزیون روستیک از چوب و فلز صیقلی استفاده می شود و به این ترتیب فضای بسیار دلنشینی به خانه داده می شود.

انواع لوازم میز تلویزیون

استندهای تلویزیون با توجه به نوع ساخت و کاربرد تهیه و تولید و در بازار به فروش می رسند که در ادامه می بینیم.

تخته سیاه

همانطور که از نام این نوع میز تلویزیون پیداست چوبی است و در رنگ ها و طرح های مختلف به فروش می رسد. توجه داشته باشید که تنوع رنگ و متریال میزهای چوبی جذابیت آنها را بسیار افزایش می دهد.

امروزه پایه های چوبی تلویزیون از چوب طبیعی و مصنوعی ساخته می شوند و قیمت های متفاوتی دارند.

در نهایت می توان گفت که میز چوبی حس انسانیت و تجمل خوب را منتقل می کند.

فلز

پایه تلویزیون های فلزی یکی دیگر از پایه های تلویزیون موجود در بازار است که طرفداران زیادی ندارد. یکی از دلایل اصلی غیرقابل قبول بودن این نوع میزهای تلویزیون، عدم تنوع و مدل نبودن آنهاست.

به طور کلی می توان گفت پایه های فلزی تلویزیون یکی از پرکاربردترین میزها در فضاهای پرتردد و ادارات می باشد.

شیشه

پایه های تلویزیون شیشه ای در ابتدای فروش بسیار محبوب بودند، اما با گذشت زمان محبوبیت آنها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است و دیگر گزینه ای برای پایه های تلویزیون نیستند.

یکی از بزرگترین دلایل عدم استقبال از میزهای شیشه ای عدم تاثیرگذاری آنها، عدم تنوع در طرح و مدل و ... می باشد.

انواع پایه تلویزیون

پایه های تلویزیون انواع مختلفی دارند که هر کدام با توجه به سلیقه فرد، چیدمان منزل و ... انتخاب می شوند. در زیر به معرفی و بررسی مهم ترین انواع مدل تلویزیون میر می پردازیم.

پازل

همانطور که از نام این نوع میز تلویزیون مشخص است، به عنوان یک پازل، اندازه آنها می تواند با توجه به قسمت خانه و چیدمان خانه تغییر کند. لازم به ذکر است که میز پازل تلویزیون معمولا از ام دی اف ساخته می شود.

در نهایت دقت کنید که پایه های تلویزیون پازلی از قسمت های مختلفی ساخته شده باشند تا بتوانید آنها را با هر طرحی که دوست دارید کنار هم قرار دهید و ظاهری شاداب و باطراوت به خانه خود ببخشید.

سفیر

پایه تلویزیون کنسولی  تانیل چوب یکی از بهترین و کاربردی ترین پایه های تلویزیون موجود در بازار است که به راحتی با هر نوع چیدمان و اندازه گیری سازگاری دارد. شایان ذکر است که میزهای تلویزیون کنسول دارای کشوهایی در جلو هستند، بنابراین می توانید تلویزیون یا هر وسیله دیگری را در آنها قرار دهید.

توجه داشته باشید که میز تلویزیون چوبی تانیل چوب در سبک های متنوع و متناسب با هر سلیقه و نیازی طراحی و عرضه می شوند. در نتیجه می توانید هر نوع کنسول تلویزیونی را که مد نظر دارید خریداری کنید.

شما با مشکلات مواجه می شوید. در نتیجه هنگام خرید پایه تلویزیون به تعداد کابل ها و محل قرارگیری کابل ها توجه ویژه ای داشته باشید.

پایه تلویزیون مناسب برای دکوراسیون منزل شما چیست؟

قبل از هر چیز در انتخاب و خرید پایه تلویزیونی مناسب دقت کنید، باید به دکوراسیون، موقعیت و متراژ منزل خود توجه کنید، زیرا برخی از میزهای ارائه شده بسیار زیبا و جذاب هستند اما در صورت قرار گرفتن در یک چیدمان. و دکوراسیون خانه شما، به نظر می رسد آنها حیوان خانگی واقعی و جذابیت اصلی خود را از دست می دهند.

به طور کلی می توان گفت که انتخاب یک مدل میز تلویزیون مناسب برای دکوراسیون منزل به سلیقه شما، مدل فضای منزل، اندازه تلویزیون و بودجه شما بستگی دارد. آیا به خود می گویید چگونه این میز را انتخاب کنید؟با تنوع زیاد پایه های تلویزیون می توانید به راحتی مدل مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید تا نگران نباشید.
 

تنها حیاتی چیزی شاید درباره درمان هپاتیت ب می‌خواهی

علائم هپاتیت B مزمن معمولا خفیف هستند و ممکن است ظاهر شوند و از بین بروند. هپاتیت A بسیار مسری بوده و می­ تواتد از یک بیماری خفیف چند هفته­ ای تا یک بیماری شدید چند ماهه متغیر باشد. اما از فعالیت بدنی شدید بپرهیزید چرا که ممکن است دوباره بیمار شوید. هم چنانکه احساس کردید حالتان بهتر شده است، آرامآرام بهعقب برگردید و فعالیتهای منظم خود را دوباره از سربگیرید. البته لازم نیست در رختخواب بمانید اما به بدن خود و علائمی که میدهد گوش کنید و وقتی خسته هستید سرعت فعالیتهای خود را کاهش دهید. فعالیتهای خود را کاهش دهید تا انرژیتان حفظ شود. به بیمارانی که این مرحله را طی کردهاند، ناقل سالم (healthy carrier) میگویند. بنابراین همه بیماران مبتلا به سیروز نمی توانند پیوند کبد را انجام دهند. در مواردی که سیروز پیشرفته ایجاد شود تنها راه درمان هپاتیت ب انجام پیوند کبدی می باشد. در یک مرور سیستماتیک که برای بررسی اثر سیلیمارین در درمان هپاتیت ویروسی مزمن B و C انجام شد، ۱۴۸ مقاله مورد مطالعه قرار گرفتند. انجام پیوند کبد فرایندی طولانی و مستلزم غربالگری های گسترده می باشد تا اطمینان حاصل گردد فرد کاندید مناسبی برای این عمل می باشد. هپاتیت خودایمنی زمانی رخ می دهد که سیستم مبارزه با عفونت بدن (سیستم ایمنی) به سلول های کبدی فرد حمله می کند که در نتیجه باعث تورم، التهاب و آسیب کبدی می شود.

هنگامی که فردی به HAV آلوده می­ شود، آنتی بادی­ هایی در بدن تولید شده که او را از ابتلای مجدد به ویروس محافظت می­ کند. همچنین باید پزشک، دندانپزشک و سایر ارائهدهندگان مراقبتهای بهداشتی را از ابتلای خود به هپاتیت A مطلع نماییم. برگهای بزرگ و بلند مستطیل شکلش به رنگ سبز کم رنگ میباشد. بروکلی همچنین دارای مقادیر زیادی فیبر، کاروتنوئید، ویتامین A ،C و ویتامین کا میباشد که باعث پیشگیری از سرطان معده و روده میشود. هپاتیت B مزمن می­ تواند منجر به سیروز، سرطان کبد، نارسایی کبد و مرگ زودرس شود. اگر فکر میکنید، اخیرا ویروش هپاتیت به بدن شما منتقل شده است، گاماگلوبولین تزریق کنید. اگر شما در حال مصرف داروهای تجویزی توسط پزشک هستید، ممکن است پزشک معالج هپاتیت شما، اجازه دهد تا مدتی، این داروها را کنار بگذارید، البته تا زمانی که کبد، التیام یابد. مراقب باشید که مصرف داروهای خود را خودسرانه قطع نکنید و حتماً باید از پزشک معالج خود اجازه بگیرید.

درصورتیکه تمایل به نوشیدن آب ندارید، برای افزایش مصرف مایعات میتوانید از آبمیوه و یا سوپ کمک بگیرید که انتخابهای بسیار خوبی هستند چراکه علاوه بر تأمین آب موردنیاز شما، مقداری کالری نیز دارند. به تورم بافتهای بدن به دنبال زخم یا عفونت، التهاب گفته میشود. داروهای که امروزه برای درمان این بیماری استفاده میشوند تکثیر ویروس را در بدن کاهش میدهند اما نمیتوانند بیماری را بهطور کامل درمان کنند (۱). هپاتیت C از فرد به فردی دیگر منتقل میشود و همانطور که گفته شد در درجه اول از طریق تماس با خون آلوده تکثیر می یابد. بسیاری از افراد مبتلا به هپاتیت B علائم کمی دارند و ممکن است ندانند که آلوده هستند. اینترفرون آلفا در افراد مبتلا به سیروز که دچار نارسایی کبدی می باشند و یا افرادی که بعد از دریافت پیوند کبدی به هپاتیت عود شونده دچار می شوند مناسب نیست. هرکسی که واکسینه نشده یا قبلا آلوده نشده باشد، می­ تواند به HAV مبتلا شود. اگرچه اکثر افرادی که به هپاتیت A مبتلا می­ شوند فقط برای چند هفته بیمار هستند، اما در موارد نادر، می­تواند باعث نارسایی کبد و مرگ شود.

همه افراد نیاز به واکسن ندارند. همچنین از این طریق، آب مورد نیاز خود را نیز تأمین میکنید. در بیماری هپاتیت B، کبد درگیر میشود؛ کبد همچنین محل سمزدایی سموم و داروها نیز میباشد، بنابراین پردازش الکل و مواد مخدر نیز در کبد صورت میگیرد. محل عفونت این ویروس در کبد است و بیماران مبتلا مستعد سیروز کبدی و سرطان کبد می شوند. اگر در مدرسه و یا محل کار، احساس خستگی میکنید، حجم کار خود را کم کنید. هپاتیت B زمانی منتقل می­ شود که خون یا دیگر مایعات بدن فرد آلوده وارد بدن فرد غیر آلوده شود. در زمانی که علائم بیماری و زردی بروز کرد فرد فقط باید استراحت کند تا ویروس توسط دفاع سیستم ایمنی بدن مهار شود و به تدریج التهاب کبدی به وضعیت سابق برگردد. این دارو، با حمله به ویروس هپاتیت B، سیستم ایمنی را تحریک می کند. در طول چند دهه گذشته، توجه ویژهای به اثرات بالقوه ضد هپاتیت داروهای گیاهی شده است، و بیشتر مطالعات in vitro (در ردههای سلولی کبدی) و in vivo (در حیوانات) اثرات ضد هپاتیت قابل توجهی را برای تعداد داروهای گیاهی نشان دادهاند. تست خونی عملکرد کبد و شرایط بیمار را در طول درمان مشخص خواهد کرد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد بهترین متخصص زنان و زایمان در تهران لطفا از صفحه ما بخواهید.

ارتقاء سواد مالی کودکان

 


یکی از مهمترین چیزهایی که می تواند به موفقیت کودکان در بزرگسالی کمک کند، افزایش سواد مالی آنهاست. متاسفانه آموزشی برای تقویت هوش مالی کودکان در مدارس ایران وجود ندارد و هیچ آموزشی بر اساس این موضوع انجام نمی شود. به همین دلیل، بسیاری از والدین آینده به دنبال آموزش های مرتبط با مدیریت پول برای فرزندان خود هستند. امروزه با توجه به اهمیت هوش مالی در کودکان، روش های زیادی برای تقویت آن معرفی شده است که در این مقاله قصد داریم با آن بیشتر آشنا شویم؛ پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

هوش مالی چیست؟

اهمیت آموزش هوش مالی به کودکان

مسائل مالی در دنیای امروز بسیار مهم است و امروزه یکی از دغدغه های والدین امنیت مالی فرزندانشان است. اما مسلما هیچ پدر و مادری نمی تواند تا آخر عمر در کنار فرزندش بماند و به همین دلیل پرورش هوش مالی فرزندش بسیار مهم است. بنابراین، شما به عنوان یک والدین باید هر چه زودتر با فرزندتان صحبت در مورد پول را آغاز کنید و دانش مالی او را ارتقا دهید.

هوش مالی چیست؟

ضریب هوشی مالی قابل تعریف نیست زیرا تعریف مشخص و ثابتی وجود ندارد. اما به طور کلی می توان هوش مالی را راهی برای درآمدزایی با ابداع روش های مختلف و در مدت زمان کوتاه دانست. در واقع می توان گفت به رفتاری که فرد در بحران های مالی از خود نشان می دهد و دانش و اطلاعاتی که از آن دارد، هوش اقتصادی یا هوش مالی می گویند. تقویت هوش مالی کودکان نیز بسیار مهم است و والدین باید بتوانند مهارت های هوش مالی لازم را در کودکان تقویت کنند، مانند استفاده از راهکارها با جذاب کردن ریاضیات از طریق بازی.

چگونه هوش مالی کودکان را افزایش دهیم؟

امروزه که مسائل مالی در جامعه اهمیت زیادی دارد، باید از ابتدای زندگی به فرزندان خود هوش مالی را آموزش دهیم. راه های زیادی برای تقویت هوش مالی کودکان وجود دارد که اگر به درستی اجرا شود تاثیر بسیار مثبتی در این زمینه دارد. در اینجا چند راه برای تقویت هوش مالی فرزندانتان آورده شده است تا بتوانید با استفاده از آنها یک قدم به ایفای نقش والدین در موفقیت فرزندانتان نزدیک شوید. به یاد داشته باشید که ادامه استفاده از این روش ها بسیار مهم است و باید به طور مرتب تکرار شوند تا کارایی و اثربخشی لازم را داشته باشند.

هدیه پول و هوش مالی

از خودت شروع کن

برای تقویت هوش مالی در فرزندانتان، باید از خودتان شروع کنید و روش مدیریت مالی خود را تغییر دهید. کودکان بیش از هر کس دیگری از والدین خود یاد می گیرند و اگر والدین خوب رفتار کنند و پول خود را به خوبی مدیریت کنند، فرزندان نیز از آنها یاد می گیرند و سعی می کنند مانند آنها رفتار کنند. پس اگر می خواهید فرزندتان از هوش مالی بالایی برخوردار باشد، این ویژگی را در خود بسازید.

به من بگویید چگونه پول در بیاورم

یکی از مفیدترین راه ها برای تقویت هوش مالی کودکان این است که توضیح دهید پول از کجا می آید. بهتر است فرزندتان بداند که در ازای انجام کار به فردی پول داده می شود و شما باید برای آن زحمت بکشید. این توضیحات می تواند ارزش پول را برای فرزند شما توضیح دهد. حتی می‌توانید برای کمک به بچه‌هایتان در کارهای خانه مانند شستن ماشین پول بدهید تا بتوانند درباره پول بیشتر بیاموزند.

به کودکان در موقعیت های مختلف هدیه دادن

اکثر اوقات کودکان هدایای مختلفی دریافت می کنند که باعث خوشحالی آنها می شود، اما این بار به جای هدایای مختلف می توانید پول را به عنوان هدیه انتخاب کنید تا به کودک خود مهارت شمارش را آموزش دهید. وقتی کودک پول خود را دارد، به زودی یاد می گیرد که چگونه از آن بهتر استفاده کند. برای دریافت ایده هایی در مورد هدیه دادن به کودکان، مقاله ما در مورد روانشناسی هدیه دادن به کودکان را بخوانید.

مشارکت کودکان در برنامه ریزی مالی

یکی دیگر از راه های تقویت سواد مالی در کودکان، مشارکت دادن آنها در فعالیت های روزمره مانند پرداخت قسطی و انجام ریاضی است. این به کودک امکان می دهد تا به مسائل در جهت درست نگاه کند و هزینه های خود را کنترل کند. در واقع مطمئن شوید که این کار را به طور معمول و بدون استرس انجام دهید تا کودک دچار استرس نشود. با مشارکت دادن او در تصمیمات مالی، به ایجاد اعتماد به نفس در کودک نیز کمک می کنید.
 

به کودک توضیح دهید که چگونه می تواند از پول چک استفاده کند

مبلغی را به عنوان کمک هزینه برای کودک در نظر بگیرید تا برخی از هزینه ها را خودش بپردازد. همچنین باید به فرزند خود بیاموزید که چگونه هزینه های خود را مدیریت کند و کمک هزینه ها را به گونه ای خرج کند که برای مدت معینی دوام داشته باشد. با استفاده از این روش، فرزند شما یاد می گیرد که هزینه های خود را تقسیم کند و در صورت نیاز هزینه های اضافی را حذف کند.

مراقبت از کیف پول کودکان زهرا شیراحمدی

همه والدین مسئول هستند که به فرزندان خود مقداری پول بدهند تا به آنها کمک کند تا نحوه مدیریت هزینه های خود را یاد بگیرند. اما برای تقویت سواد مالی فرزندانمان باید این کمک هزینه را در محاسبه به آنها بدهیم. به عنوان مثال، به فرزند خود بگویید که پول خود را بودجه بندی کند و مقداری را برای پایان ماه پس انداز کند. این ماشین حساب می تواند به کودک شما بیاموزد که برای پول خود برنامه ریزی کند و همچنین راهی عالی برای آموزش مهارت های حل مسئله به کودکان و نوجوانان است.

پول در جیب شما و هوش مالی

معرفی بازی هوش مالی برای کودکان

یکی از بهترین راه ها برای تقویت هوش مالی کودکان، انجام بازی های مختلف است. کودکان عاشق بازی هستند و بسیاری از مهارت های زندگی را از طریق بازی یاد می گیرند. والدین نیز می توانند از این بازی برای تقویت هوش مالی فرزندان خود استفاده کنند و مهارت های سرمایه گذاری را به آنها آموزش دهند. در زیر چند بازی مناسب برای ایجاد هوش مالی و درک اقتصادی کودکان را معرفی می کنیم تا بتوانید با آنها بیشتر آشنا شوید. به منظور تقویت خلاقیت کلی کودکان، می توانید محتوای بازی ها را نیز مطالعه کنید تا خلاقیت کودکان افزایش یابد.

بازی پس انداز برای خرید نوزاد

دو بطری را انتخاب کنید:

روی یکی از آنها عکس عروسکی را که مورد علاقه کودک است قرار دهید و به دیگری دستور دهید پول جمع کند.

به کودک بگویید که باید مقداری پول کنار بگذارد تا عروسک بخرد و بقیه را جمع کند.

در این صورت کودک مهلت سرمایه گذاری را درک می کند و سعی می کند برای پول و هزینه های خود برنامه ریزی کند. این روش باعث افزایش تحمل و همچنین ایجاد تاب آوری در کودکان می شود.

قلک و تقویت هوش مالی

یک مغازه در خانه باز کنید

یکی از بازی هایی که می توانید در خانه با فرزندان خود انجام دهید و به آنها یاد دهید که چگونه امور مالی خود را مدیریت کنند، افتتاح یک فروشگاه خانگی است. این بازی نیازی به هزینه اضافی ندارد و با انجام کارهای زیر می توانید آن را انجام دهید:

در کلاس هوش مالی کودکان زهرا شیراحمدی  بخواهید با دستان خود کاردستی بسازد و سپس بر اساس تلاشی که کشیده است به او جایزه بدهید.

یک فروشگاه اسباب بازی بسازید و به او کمک کنید تا از هر کدام قدردانی کند. حتی می توانید با فروش وسایل قدیمی اش خرید یک اسباب بازی مورد علاقه جدید را به او بیاموزید.

با استفاده از این روش ها ارزش پول را می آموزد و مهارت های تجاری را کسب می کند.

بازی رومیزی Monopoly یا Aeropoly برای کودکان

یکی دیگر از بازی هایی که به تقویت هوش مالی کودکان کمک می کند، استفاده از مونوپولی است. این بازی که سالهاست وجود دارد، به کودکان کمک می کند تا به طور عینی سرمایه گذاری و پس انداز پول را یاد بگیرند.
 

متخصص پوست و مو کیست و چگونه خدمات درمانی و زیبایی ارائه می کند؟

 


متخصص پوست چه بیماری هایی را می تواند درمان کند؟ پس از رشته پزشکی عمومی اکثر پزشکان در شاخه ها و تخصص های مختلف به ادامه تحصیل می پردازند تا مشکلات مختلف بیماران را به صورت تخصصی برطرف کنند. شاخه خاصی از پزشکی پوست و مو است.

به این متخصصان، متخصص پوست گفته می شود و رشته تحصیلی آن ها نیز درماتولوژی نامیده می شود. بسیاری از این متخصصان به عنوان پزشکان زیبایی نیز شناخته می شوند. آنها مسئول بررسی پوست، مو و ناخن هستند و باید مشکلات این قسمت از بدن را تشخیص داده و اصلاح کنند. در اینجا با متخصص پوست و مو و وظایف آنها بیشتر آشنا می شویم.

برای یافتن بهترین متخصص پوست و مو در شهر خود می توانید به پزشک مراجعه کنید. در حضور پزشک خود می توانید به صورت آنلاین یا تلفنی با بهترین متخصص پوست و مو مشورت کنید و در صورت لزوم برای مشاوره حضوری وقت بگیرید.

چرا به متخصص پوست و مو نیاز دارید؟

پوست شما بزرگترین عضو بدن شماست. همچنین اولین خط دفاعی شما در برابر باکتری ها، ویروس ها، رطوبت، گرما و غیره است. این به تنظیم دمای بدن شما کمک می کند و نقش مهمی در سلامت سیستم ایمنی بدن انسان ایفا می کند. همچنین اطلاعاتی در مورد سلامت داخلی بدن ارائه می دهد.

منطقی است که چنین اندام بزرگ و مهمی توسط پزشک متخصص مراقبت شود. این کاری است که متخصص پوست انجام می دهد. متخصصان پوست و زیبایی درمانگران می توانند برای تضمین سلامت پوست و موی شما حضور داشته باشند.

وظایف متخصص پوست چیست؟

همانطور که گفته شد، متخصص پوست نوعی پزشک است که شرایط و مشکلات مو، پوست و ناخن را بررسی می کند و بهترین درمان لازم را همراه با تشخیص دقیق ارائه می دهد. علاوه بر این، متخصصان پوست و پوست باید قادر به تشخیص و درمان مشکلات و بیماری های تنفسی و بافت های ظریف اطراف بینی، دهان و پلک باشند. به طور کلی وظایف متخصص پوست به دو دسته وظایف پزشکی و وظایف زیبایی تقسیم می شود. برخی از متخصصان پوست نیز این دو را شامل می شوند

1. انجام خدمات درمانی متخصصین پوست و مو

متخصصان زیبایی می توانند بیش از 3000 بیماری پوست، مو و ناخن را تشخیص داده و درمان کنند. متخصصان پوست می توانند مراقبت های عالی از پوست و مو را ارائه دهند و به شما در دستیابی به پوست و موی سالم کمک کنند.

متخصصین پوست و مو با معاینه پوست افراد می توانند برخی از بیماری های داخلی مانند بیماری های کبد، پروستات، کلیه و معده را تشخیص دهند. برخی از جراحی های جزئی و خارجی مانند برداشتن خال یا معاینه پوست نیز توسط این متخصصان انجام می شود.

برخی دیگر در جراحی های بزرگ مانند برداشتن کیست های پوستی تخصص دارند. برخی از این متخصصان آسیب های بسیار جدی پوستی را نیز انجام می دهند که نیاز به جراحی پلاستیک یا زیبایی دارد. این متخصصان همچنین می توانند مشکلات پوستی خاصی را که بر ظاهر فرد تأثیر می گذارد، تشخیص داده و درمان کنند.

علاوه بر این، این متخصصان بسیاری از بیماری های پوستی خطرناک و مهم را نیز تشخیص و درمان می کنند. پسوریازیس و سرطان پوست دو بیماری پوستی بسیار مهم هستند که تنها یک متخصص پوست با تجربه می تواند در درمان آنها کمک کند.

درمان طاسی، ریزش مو، اصلاح مشکلات ناخن، درمان بیماری های قارچی پوست و مواردی از این دست از وظایف یک متخصص پوست و مو است که با روش ها و تجربیات خاص خود بهترین روش درمانی را ارائه خواهند داد.

2. انجام خدمات زیبایی توسط متخصصین پوست و مو

اما تشخیص و درمان بیماری های پوست و مو تنها وظیفه این متخصصان نیست. همانطور که گفته شد این متخصصان به عنوان پزشک زیبایی نیز شناخته می شوند و کار زیبایی نیز یکی از خدمات متخصص پوست محسوب می شود.

در نتیجه بسیاری از بازدیدکنندگان سالن های زیبایی و زیبایی به دنبال راهی برای زیباتر شدن هستند. با دریافت جدیدترین درمان ها از متخصصین پوست و زیبایی می توانند به پوستی شفاف، زیبا، صاف و بدون عیب دست پیدا کنند. آنها می توانند چین و چروک و لکه های تیره را درمان کنند. همچنین موها را سالم، پرپشت و براق نگه دارید.

طیف وسیعی از درمان های زیبایی مانند بوتاکس، استفاده از پرکننده ها، درمان اسکار و آکنه و لایه برداری پوست در دسته خدمات زیبایی برای متخصصان پوست قرار می گیرند. طیف وسیعی از خدمات زیبایی آنها با رشد مو، تقویت مو و حفظ سلامت و تمیزی آن سروکار دارد. البته طیف خدمات زیبایی ارائه شده در سالن های پوست و مو فراتر از اینهاست.

3. آسیب شناسی پوست

در برخی موارد، متخصصان پوست می‌توانند وارد روش‌های تخصصی‌تر شوند و کارهای حرفه‌ای‌تری انجام دهند. یکی از این تخصص ها، پوست است. در این تخصص پوست و مو، متخصصین پوست می توانند ویتیلیگو را در سطح میکروسکوپی بررسی و تشخیص دهند. با استفاده از نمونه های به دست آمده از بافت یا پوست بیمار، می توانند نمونه را زیر میکروسکوپ الکترونی بررسی کنند تا مشکلات احتمالی بیمار را غربال کنند.

4. متخصص پوست کودکان

یکی دیگر از کارهای متخصص پوست و مو این است که به مشکلات پوستی کودکان به صورت منحصر به فرد و خاص نگاه کند. بنابراین، آنها را متخصص پوست کودکان می نامند. آنها می توانند کودکان را به خوبی معاینه کنند و وضعیت عمومی پوست را ارزیابی کنند. آنها در تشخیص و درمان بیماری های پوستی در کودکان تخصص دارند.
 

پزشک پوست و مو چه بیماری هایی را می تواند درمان کند؟

لیست بیماری های درمان شده توسط متخصصین پوست بسیار طولانی است. انواع مشکلات، اختلالات، بیماری ها و عیوب پوست، مو، ناخن، مخاط و بافت های ظریف سطحی توسط این متخصصان تشخیص و درمان می شود. این بیماری ها شامل انواع بیماری های پوستی و بیماری های مو است.

درمان بیماری های پوستی

انواع مختلفی از بیماری های پوستی وجود دارد که توسط متخصصین پوست تشخیص و درمان می شوند. در قسمت بعدی به بررسی این بیماری ها می پردازیم

1. آکنه

یکی از مهم ترین بیماری های پوستی که توسط متخصصین پوست درمان می شود، درمان آکنه است. بسته به شدت آکنه، متخصص پوست ممکن است آن را با درمان های موضعی، داروها، لیزر یا سایر نور درمانی، لایه برداری شیمیایی یا برداشتن کیست های بزرگ درمان کند. در کنار درمان آکنه، درمان جوش یا اسکار نیز متعلق به خدمات متخصص پوست می باشد.

2. درمان سرطان پوست

یکی از جدی ترین بیماری هایی که توسط متخصصین پوست تشخیص داده و درمان می شود، سرطان پوست است. سرطان پوست می تواند در هر جایی از بدن شما ظاهر شود. متخصص پوست می تواند سرطان را حذف کرده و شما را تحت نظر داشته باشد تا مطمئن شود که بیماری با موفقیت درمان شده است و عود نمی کند. در این بیماری مدل های خاص، شیمی درمانی، داروهای تجویزی و گاهی جراحی وجود دارد. تشخیص زودهنگام این بیماری برای نتایج نهایی درمان بسیار مهم خواهد بود.

3. درماتیت

دسته مهم دیگری از بیماری های پوستی به نام درماتیت شناخته می شود. درماتیت شامل انواع بیماری های پوستی است که باعث التهاب و تحریک پوست می شود. این می تواند شامل اگزما، کلاهک گهواره و واکنش های آلرژیک باشد. در این بیماری متخصصان پوست با انجام یکسری آزمایشات و آزمایشات ریشه مشکل را تشخیص داده و با داروهای موضعی یا حتی روش های تزریقی درمان موثری را ارائه می دهند. حتی گاهی اجتناب از برخی غذاها یا مواد حساسیت زا به بیمار توصیه می شود. در این شاخه متخصصان پوست و مو می توانند انواع ضایعات پوستی و بثورات پوستی را درمان کنند.

4. درمان بیماری های پوستی ناشی از ویروس ها، باکتری ها، قارچ ها و انگل ها

این میکروارگانیسم های تحریک کننده می توانند باعث ایجاد گروه بزرگی از بیماری های پوستی شوند همه اینها می توانند وارد پوست افراد شده و باعث عفونت های پوستی مختلف شوند متخصص پوست می تواند به تعیین علت عفونت و تجویز دارو و درمان کمک کند.

5. پسوریازیس

یکی از شایع ترین مشکلات پوستی پسوریازیس است که به نام زونا نیز شناخته می شود. در پسوریازیس، روند طبیعی رشد و ریزش سلول های پوست مختل می شود و در نتیجه ظاهر غیر طبیعی پوست به وجود می آید. این بیماری ژنتیکی توسط فیزیوتراپ تشخیص داده می شود و روش های موثر درمان و کنترل بیماری به شرایط بیمار بستگی دارد.

بیماری های مو و مراقبت از مو

دسته دیگری از درمان ها و خدمات ارائه شده توسط پوست به درمان مشکلات مو و ارائه روش های مراقبت از مو می پردازد. از درمان ها گرفته تا رژیم های مراقبتی در این زمینه، توسط متخصصان پوست و مو ارائه می شود.

1. ریزش مو

ریزش مو ممکن است به دلیل طاسی ارثی ناشی از ژنتیک باشد. شرایطی مانند استرس، آلودگی های محیطی، رژیم غذایی ناسالم، بیماری های مختلف و تغییرات هورمونی نیز می توانند بر ریزش مو تاثیر بگذارند. متخصص پوست می تواند علت دقیق را تعیین کند و در صورت امکان به درمان کمک کند. درمان های ریزش مو برای خانم ها و درمان های ریزش مو برای آقایان بر اساس الگوی طاسی و علت ریزش مو ارائه می شود. انواع روش های درمانی مانند RPR، هورمون درمانی، نور درمانی، تغذیه و درمان دارویی از جمله خدماتی است که توسط متخصصین پوست در درمان ریزش مو ارائه می شود.

2. از دست دادن ریش

یکی دیگر از مواردی که پزشکان آن را تشخیص و درمان می کنند، درمان ریزش مو است. این بیماری عموماً در مردان شایع است و الگوی ریزش ریش معمولاً به شکل سکه است. در درمان مشکلات این ناحیه، متخصص پوست بهترین روش درمانی را ارائه می دهد.

3. روش های مراقبت از مو

مراقبت از مو برای موهای سالم و زیبا بسیار مهم است و از بسیاری از مشکلات مو جلوگیری می کند علاوه بر ریزش مو، گاهی اوقات افراد برای رشد مو و افزایش استحکام و قطر مو به متخصصین پوست و مو مراجعه می کنند. در این موارد، متخصصان پوست با استفاده از داروهای قوی، سرم های رشد مو و سایر درمان ها مانند مزوتراپی، رشد مو را بهبود می بخشند.
 

خدمات تخصصی در مراقبت از پوست و مو

با توجه به افزایش توجه و تقاضا برای کارهای زیبایی، در حال حاضر بخش بزرگی از خدمات متخصص پوست، خدمات زیبایی است. به خصوص آرایشگرانی که در زمینه زیبایی پوست و مو تخصص دارند. دامنه خدمات در این زمینه نیز بسیار متفاوت است. از درمان آکنه و لک‌ها گرفته تا درمان‌های پرکننده مانند ژل، بوتاکس و درمان‌های جوان‌سازی پوست و غیره، همه در این دسته قرار می‌گیرند. خدمات تخصصی تر زیبایی نیز شامل اصلاح رنگ پوست، کاهش چربی صورت، پاک کردن خالکوبی، درمان سلولیت و غیره می شود.

1. تزریق را پر کنید

متخصص پوست و مو می تواند به طور گسترده در زمینه های زیبایی کار کند. خدمات زیبایی ارائه شده نیز برای بهبود و رفع لک های پوست صورت و بدن انجام می شود. فیلرها یا فیلرهای تزریقی یکی از فیلرهایی است که برای درمان پوست صورت، درمان چین و چروک، تغییر زاویه صورت، حجم دادن به گونه ها و لب ها و سایر قسمت های صورت استفاده می شود.

2. تزریق ژل

تزریق ژل یکی دیگر از خدمات متخصصین پوست و زیبایی است که برای درمان مشکلات پوستی و زیبایی صورت اعمال می شود. به این ترتیب با مالیدن ژل به قسمت هایی از صورت، افتادگی پوست درمان شده و پوست صورت سفت و صاف می شود. تزریق ژل برای درمان چین و چروک های پوست، استخوان ها، گونه ها، لب ها و گونه ها و مشکلات صورت استفاده می شود. این ژل ها معمولا حاوی هیالورونیک اسید، سلول های چربی یا کلاژن هستند.

3. بوتاکس

بوتاکس نیز توسط پزشکان زیبایی برای رفع خطوط و چین و چروک های پوست انجام می شود و یکی از رایج ترین درمان های زیبایی است. در این روش، متخصص زیبایی یک واحد بوتاکس مخصوص را به ناحیه ای که پوست چروک یا چروک شده است تزریق می کند.

4. لیزر

لیزر یکی دیگر از خدمات زیبایی است که توسط متخصص پوست و مو ارائه می شود. در این فرآیند، متخصص زیبایی از اشعه مادون قرمز برای درمان لک های پوستی، لایه برداری پاها، درمان آکنه و سفت کردن پوست صورت و تحریک تولید کلاژن استفاده می کند. علاوه بر این، لیزر موهای زائد برای از بین بردن موهای زائد، روشن شدن و جوانسازی پوست صورت نیز در نظر گرفته می شود.

5. لیفت صورت

لیفت یکی از راه های درمان افتادگی پوست صورت، درمان آکنه و درمان پیری پوست است. یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی است که توسط متخصص و جراح پلاستیک انجام می شود. در لیفت صورت، پوست برای درمان چین و چروک و افتادگی سفت می شود. برای افراد در سنین بالا یا افرادی که به هر دلیلی پوستشان افتاده است، مانند کاهش وزن شدید، این روش زیبایی انتخابی است.

6. لایه برداری یا اسکراب تاول

یکی از رازهای داشتن پوستی جوان، شفاف و شاداب، لایه برداری و لایه برداری است. این کیس یکی از خدماتی است که توسط متخصصین پوست و مو در کلینیک های مراقبت از پوست ارائه می شود. در این روش ممکن است پزشک از چندین کرم، ماسک مخصوص صورت یا دارو استفاده کند. همچنین از اسکراب های مخصوص برای لایه برداری کامل پوست استفاده می شود. مجموعه ای از دستگاه ها برای استفاده حرفه ای برای لایه برداری حرفه ای در مطب متخصص زیبایی استفاده می شود. با این روش ها لایه بیرونی پوست و پوست مرده برداشته شده و به عمق پوست نفوذ کرده و تمامی آلودگی ها را پاک می کند. هیدراتاسیون قوی نیز در هنگام لایه برداری رخ می دهد.

7. محصولات مراقبت از پوست را ارائه می دهد

گاهی اوقات مراجعه کنندگان به مطب متخصص پوست و مو می خواهند یک سری محصولات تخصصی برای مراقبت از پوست و مو خود تهیه کنند. در این موارد، متخصص زیبایی با بررسی وضعیت پوست و موی مشتری، فهرستی از بهترین محصولات مراقبت از پوست و مو را ارائه می دهد.

8. برنزه شدن پوست یا ایربراش

یکی از خدمات ویژه ای که متخصص پوست و مو ارائه می دهد، اصلاح رنگ پوست و تغییر رنگ است. در برخی موارد درخواست مشتری تیره شدن یا شستشوی هوای پوست صورت است. این یک روش خاص است که فقط توسط متخصص زیبایی انجام می شود.

9. درمان جوانسازی پوست

متخصصین پوست و مو از تکنیک های مختلفی برای زیباسازی و جوانسازی پوست صورت استفاده می کنند. در روش های بسیار تخصصی از پیشرفته ترین تجهیزات جوانسازی پوست صورت استفاده می کنند تا مراجعه کنندگان پوستی زیبا، جوان و شاداب داشته باشند.

 

ادامه مقاله: https://payju.ir/content/لیست-پزشکان-متخصص-پوست-و-مو-در-شیراز

سوالات متداول در مورد پنجره دوجداره UPVC

 


سوالات مهمی که ممکن است قبل از خرید پنجره upvc داشته باشید:

در این قسمت سعی داریم بر اساس 15 سال تجربه در این زمینه به سوالات به صورت علمی و فنی پاسخ دهیم.

1- بهترین شیشه دوجداره upvc کدام است؟

اگر به دنبال بهترین و با کیفیت ترین پنجره های upvc هستید ما پنجره دوجداره ویستابست را به شما پیشنهاد می کنیم.خرید پنجره دوجداره ویستابست فقط از نمایندگی های مورد اعتماد شرکت ویستابست.

2- کدام پنجره دوجداره بهترین عایق صدا را دارد؟

اگر در مورد عایق صدا به دنبال بهترین شیشه دوجداره هستید و خانه شما رو به بزرگراه، مدرسه یا منطقه شلوغ است، سخت افزار آلمانی روتو پنجره 5 کاناله لولایی پی وی سی 5 کانال ویستابست توصیه می شود.

برای طراحی شیشه دوجداره خود می توانید یک شیشه سه جداره که یک جداره آن شیشه سکوریت است (بهترین شیشه دوجداره از نظر عایق صدا) و حداقل شیشه یکی از آنها را انتخاب کنید. که شیشه لمینت است به شما معرفی خواهد شد..

با این ترکیب بهترین پنجره پی وی سی را از نظر عایق صدا بدست می آورید.

3- آیا همه پنجره های دوجداره بدون صدا هستند؟

خیر، اگر پنجره دوجداره شما مطابق استاندارد و الزامات فنی ساخته نشده باشد و پنجره دوجداره کارگاهی باشد، این پنجره دوجداره عایق صدا نیست.

4- پنجره دوجداره کشویی بهتر است یا پنجره ای دیواری؟

البته پنجره لولایی عایق بهتری نسبت به پنجره کشویی دارد.

- آیا هر پنجره قدیمی را می توان به راحتی با پنجره upvc تعویض کرد؟

بله، تمام پنجره های قدیمی را می توان با یک پنجره جایگزین بدون آسیب رساندن به پنجره اصلی تعویض کرد.

سوالات مهم در مورد پنجره های یو پی وی سی:

1- شیشه دوجداره upvc از نظر قیمت نسبت به سایر محصولات در کجا ایستاده است؟

این محصول مانند هر محصول دیگری دارای قیمت های متفاوتی است و تفاوت قیمت آن به عوامل مختلفی از جمله نوع پروفیل upvc استفاده شده، یراق آلات استفاده شده و نوع طراحی بستگی دارد.

در هنگام خرید به این نکته توجه کنید که تمامی مشخصات در فاکتور شما درج شده است که ممکن است شامل قیمت پروفیل، قیمت پنجره دوجداره، قیمت مصالح، هزینه نصب متریال پنجره و مالیات بر ارزش افزوده باشد.

اگر قصد مقایسه محصولات با یکدیگر را دارید، توجه داشته باشید که پنجره های دوجداره آلومینیومی مخصوص معمولا دارای سه دسته کیفی با وزن های مختلف می باشند.

نوع ضعیف آن معمولا برای پنجره های بسیار کوچک و کیفیت متوسط ​​برای پنجره های بزرگتر و همچنین برای پنجره هایی با پانل های ضخیم تر و همچنین برای درب ها استفاده می شود.
 

متاسفانه برخی از فروشندگان از مدل های ضعیف این نوع پنجره ها برای واحدهای بزرگ استفاده می کنند که وزن پنجره های دوجداره را تحمل نمی کنند زیرا وزن این پنجره ها سنگین است و این پنجره ها با قیمت پایین به فروش می رسند. تحویل خواهند داد. مشتری.

همچنین در برخی موارد از ضایعات آلومینیوم نیز برای این منظور استفاده می شود، بنابراین مصرف کننده ای که قصد خرید چنین پنجره هایی را دارد باید از این مسائل آگاه باشد.

به طور کلی می توان گفت که اگر تصمیم به مقایسه داشته باشید، در صورت استفاده از کیفیت متوسط ​​آلومینیوم با پنجره های دوجداره، قیمت پنجره های دوجداره upvc همانند پنجره های دوجداره خواهد بود.

2- در حال حاضر چه مصالحی برای در و پنجره از دیدگاه وزارت مسکن و شهرسازی قابل قبول است؟

بر اساس مصوبه اخیر هیات وزیران در مهر 88 تمامی تولیدکنندگان باید از پنجره های دوجداره استفاده کنند و متریال مورد استفاده برای این منظور می تواند برای پنجره های upvc و آلومینیومی پنجره های پنجره ای مورد تایید قرار گیرد.

3- ترمال بریک آلومینیوم چیست؟ قیمت آن چه تفاوتی با سایر محصولات دارد؟

آلومینیوم ترمال بریک نوعی آلومینیوم با مواد پلیمری تزریقی داخل آن است. این محصول عایق حرارتی بسیار خوبی است و از نظر مصرف انرژی نیز عملکرد خوبی دارد، اما نسبت به قیمت، پنجره های دوجداره upvc از آلومینیوم به صرفه ترند.

4- دلیل اختلاف قیمت بین شرکت های تولید کننده پنجره دوجداره Upvc چیست؟

متاسفانه برخی از فروشندگان از مدل های ضعیف این نوع پنجره ها برای واحدهای بزرگ استفاده می کنند که تحمل وزن واحدهای شیشه ای را ندارند، زیرا وزن این پنجره ها زیاد است و این پنجره ها با قیمت پایین به فروش می رسند. مشتری.

حتی در برخی موارد از ضایعات آلومینیوم برای این منظور استفاده می شود. بنابراین مصرف کنندگانی که قصد خرید چنین پنجره هایی را دارند باید به این موارد توجه کنند.

به طور کلی می توان گفت که اگر تصمیم به مقایسه دارید، اگر از آلومینیوم با کیفیت متوسط ​​با شیشه دوجداره استفاده شود، قیمت پنجره دوجداره upvc برابر با شیشه دوجداره خواهد بود.

سوالات متداول در مورد پنجره دوجداره UPVC چیست؟

پروفایل upvc نوع مصرف کننده

تجهیزات مورد استفاده آلمانی یا ترکی و کلاس آنها می باشد.

نوعی شیشه دوجداره صنعتی مورد استفاده

محصول خوب و با کیفیت با استفاده از جوش، گالوانیزه، آب بندی لاستیکی در گوشه پنجره ها.

مهمترین نکته نصب این پنجره ها به صورت استاندارد و با استفاده از فوم پلی یورتان و فوم ماستیک با درزگیرهای مخصوص در برخی نقاط نصب شده است.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

5- چرا شرکت گاز اغلب با شیشه های دوجداره مخالف است و دلیل آن چه می تواند باشد؟

صاحبان گاز معمولاً از خانه های دارای سیستم گرمایش گاز شکایت دارند و از پنجره ها شکایت می کنند زیرا در این صورت تبادل هوا وجود ندارد.

این مشکل کاملاً خوب است، اما با ایجاد یک پنجره کوچک می توان مشکل را به راحتی حل کرد.

این را می توان در مورد نوع درب و پنجره قطار نیز گفت، گمان می رود عدم تقارن یکی از ویژگی های این پنجره ها است، بنابراین تبادل هوا در آنجا خواهد بود. این مشکل تنها در صورت شکسته شدن یکی از لولاهای درب و پنجره کاملا قابل حل است.
 

مراجعه به منبع: https://upvcmaster.com/نمایندگی-پنجره-وین-تک-در-کرج/

آهنگ جدید سامان جلیلی به نام «کلنجار»

 متن آهنگ کلنجار سامان جلیلی

من این حرفا سرم نمیشه منو قانع کن میمونی از تو دست برنمیدارم خودت خوب اینو میدونی
هی کلنجار نرو بسه روی سیم آخرم من حرف دیوونگی باشه از تو دیوونه ترم من
چی نصیبت میشه از این دل بریدن دل شکستن که میخوای با این جدایی بگیری منو از من
منصرف شو از گذشتن از منو شعله کشیدن من به آتیش میکشونم همه دنیارو بری بی من
من که پای تو نشستم کوه درداتو شکستم پا نذار رو قسمی که پیش چشمات با تو بستم
حرف من اینه بفهمی رفتنت عین تگرگه زندگی وقتی نباشی زندگی نیست خود مرگه
چی نصیبت میشه از این دل بریدن دل شکستن که میخوای با این جدایی بگیری منو از من
منصرف شو از گذشتن از منو شعله کشیدن من به آتیش میکشونم همه دنیارو بری بی من

 

 آهنگ جدید سامان جلیلی به نام «کلنجار»

آموزش بهداشت چرم در کارمان

 


امروزه راه های زیادی برای حفظ و مراقبت از زیبایی افراد وجود دارد. همه ما می خواهیم پوستی نرم، صاف و درخشان داشته باشیم. اما چگونه می توان به پوستی سالم و صاف دست یافت؟ آیا تا به حال در مورد پاکسازی پوست شنیده اید؟ آیا شما ساکن کرمان هستید و می خواهید بهترین دوره آموزشی پاکسازی پوست را در کرمان بگذرانید؟ به نظر شما آیا می توان با شرکت در آموزش پاکسازی صورت در کرمان پاکسازی را یاد گرفت؟

اگر بخواهم پاسخی کوتاه و مفید به این سوالات بدهم، می توان گفت که تمیزی یکی از نیازهای اساسی و مهم پوست است که اصول و مبانی آن باید به صورت کاملا تخصصی و موثر آموزش داده شود. می تواند در اسرع وقت وارد شود تاجر شوید، می توانید پوست خود را پاک کنید و به پوست خود طراوت، لطافت و درخشندگی بدهید.

پوست انسان به دلیل عوامل خارجی متعدد مانند رژیم غذایی ناسالم، آب و هوای آلوده، اضطراب و استرس به طور مداوم در معرض آلودگی و آسیب است. این آلاینده ها به مرور زمان در سطح پوست تجمع می یابند که به راحتی می توانند درخشندگی، شفافیت و صافی پوست را کاهش دهند. به نظر من احساس اعتماد به نفس و زیبایی با پوست سالم و شاداب ارتباط مستقیم دارد زیرا اگر پوست افراد شاداب و سالم باشد می تواند اعتماد به نفس فردی را به همان میزان تقویت کند.

بنابراین اگر می خواهید در دوره پاکسازی پوست در کرمان شرکت کنید و ویژگی ها و تخصص را یاد بگیرید به شما دوستان توصیه می کنم در هیچ کلاسی شرکت نکنید. این به این دلیل است که پوست حساس و لطیف است و نباید تمام دستورالعمل ها و قسمت بالای پوست را امتحان کنید زیرا می تواند اثرات منفی مانند تورم، بثورات پوستی، قرمزی و غیره ایجاد کند. برای ثبت نام در بهترین آموزشگاه برنزه سازی کرمان با من تماس بگیرید.



نوع پوست خود را بشناسید

اولین قدم برای پاکسازی پوست، مشاوره با متخصص پوست و مو است. در این مرحله می توانید نوع پوست خود و نحوه مراقبت کامل از آن را بشناسید. در دوره پوست صورت در کرمان بیشتر در این زمینه صحبت شد.



طبقه بندی انواع پوست شامل:

پوست چرب. در این نوع پوست، سطح پوست اغلب چرب و براق، با آکنه و منافذ باز است.

پوست مختلط: صورت U (دو طرف لب، زیر چشم) و صورت T (پیشانی، چانه چرب) خشک هستند و پوست کمی سفت می شود. https://fatemehhabashi.com/skin-cleansing-courses-in-birjand/

خشکی پوست: این نوع پوست با لک و منافذ باز همراه است و مقدار مشخصی ترک روی پوست دیده می شود.

پوست های خشک و حساس: از تمام ویژگی های پوست خشک بهره مند هستند، اما کمی متفاوت هستند. این نوع پوست نسبت به پوست های خشک حساس تر و مستعد التهاب و حساسیت است.



هدف از پاک کننده صورت چیست؟

تمام سلول های مرده را از بافت پوست پاک می کند.

آلودگی ها و چربی اضافی صورت را از بین می برد

پاکسازی به بهبود گردش خون کمک می کند، پوست خشک را هیدراته می کند و پوست را ویتامین می دهد.



فواید لایه برداری پوست

جریان پاکسازی پیری پوست را کند می کند.

پاکسازی می تواند به پاکسازی و پاکسازی کامل پوست کمک کند.

در جوانسازی، بهبود چین و چروک و سم زدایی پوست بسیار موثر است.

مرطوب کننده و ویتامینه کردن پوست خشک از چین و چروک و پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

پاکسازی صورت فواید زیادی برای پوست دارد که در این قسمت به برخی از آنها اشاره می شود. اگر می خواهید تمام مزایای پاکسازی صورت را ببینید، توصیه می کنم در بهترین دوره پاکسازی صورت در کرمان شرکت کنید.

مراحل پاکسازی پوست را بشناسید

مهمترین مرحله روتین در نگهداری و مراقبت از پوست، پاکسازی پوست است. اگر با دوره آموزشی پاکسازی پوست در کرمان همراه شوید و به تمامی توضیحات دوره گوش دهید، مطمئناً می توانید قدم به قدم پاکسازی پوست را یاد بگیرید. پوست رحمانی..

مراحل کلی و اساسی پاکسازی صورت عبارتند از:

پاکسازی و پاکسازی انواع آلودگی های روی سطح پوست

سلول های مرده به طور کامل با لایه برداری از بین می روند.

آبرسان، مغذی و ویتامینه کننده پوست صورت



آیا بعد از اتمام دوره پاکسازی پوست در کرمان امکان پاکسازی وجود دارد؟

بله، با ثبت نام و پیگیری دوره پاکسازی پوست در کرمان می توانید یک آموزش پاکسازی حرفه ای را دنبال کرده و بر اساس توضیحات و معماهای موجود در آن تمرینات آموزش را به درستی انجام دهید.

لازم به ذکر است که در هیچ دوره آموزشی پاکسازی پوست شرکت نکنید. زیرا مراقبت از پوست ضروری است و تمیز کردن آن باید با دقت و حوصله انجام شود. پس برای ثبت نام در کامل ترین آموزشگاه پاکسازی صورت کرمان با من تماس بگیرید تا شما را برای شرکت در آموزشگاه پاکسازی پوست کرمان راهنمایی کنم تا در اسرع وقت پوست را دریافت کنید وارد قسمت نظافت و صورت شوید. https://fatemehhabashi.com/skin-cleansing-courses-in-kerman/



بعد از دوره صورت در کرمان چه کارهایی می توان انجام داد؟

اگر با کمی حوصله به توضیحات دوره پوست صورت در کرمان گوش دهید، می توانید پس از مدتی به فردی متخصص و ماهر در این زمینه تبدیل شوید و کم کم به درآمد نسبتا بالایی دست پیدا کنید.
 

آپارتمان به متراژ 118 متر در قصاب محله

 واحد موردنظر در قصاب محله لنگرود واقع شده است. قصاب محله یکی از محله های اصیل نشین لنگرود است که دسترسی به مرکز شهر و تمامی امکانات رفاهی برای آن فراهم شده است. این واحد در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه تک واحدی واقع شده است. سیستم گرمایشی خانه از نوع پکیج و رادیاتور است. پوشش کف این واحد از نوع سرامیک و به رنگ سفید است که جلوه بسیار زیبایی به فضا بخشیده است. کابینت های آشپزخانه این واحد زیبا از جنس ام دی اف است و هود و گاز رومیزی نیز نصب شده است. با ورود به این واحد، سالن دلباز و نورگیر زیبایی روبه روی شما قرار گرفته که نورپردازی سقف نیز زیبایی را دو چندان کرده است. سه اتاق خواب برای این واحد درنظر گرفته شده که در یکی از اتاق خواب ها بالکن قرار گرفته است ضمن اینکه نورگیری مناسبی برای اتاق ها نیز درنظرگرفته شده است.

 
سایر امکانات و امتیازات این واحد شامل موارد زیر است:  https://amlakarman.com/property-location/lahijan-road-apartment-and-house/
 
پکیج و رادیاتور
آسانسور
آیفون تصویری
سرویس ایرانی و فرنگی
بالکن و انباری
درب ضد سرقت
درب ریموت دار
کمد دیواری
پنجره دو جداره
پارکینگ اختصاصی
لطفا برای آگاهی از قیمت به روز با مشاورین ما در ارتباط باشید. 
 
شعار ما آرمانی بیاندیشیم، آرمانی زندگی کنیم. املاک آرمان
 
جزئیات
شناسه ملک: 8359                                          مساحت ملک (مترمربع): 118 مترمربع
اتاق ها: 3                                                     قیمت کل (تومان): 4 میلیارد و 700 میلیون تومان
سال ساخت: 1401                                          وضعیت: برای فروش
تعداد کل طبقات: 4                                           تعداد واحد در هر طبقه: 1
 
 
امکانات
آیفون تصویری
پارکینگ
پکیج و رادیاتور
پوشش کف سرامیکی
داکت اسپلیت
درب ضد سرقت
سرویس بهداشتی و حمام ایرانی
سرویس بهداشتی و حمام فرنگی
کمد دیواری
گاز رومیزی
هود
 
نمای ساختمان
سنگ

بهترین مرکز پاکسازی صورت در تهران

 بهترین مرکز پاکسازی صورت در تهران کجاست؟

یافتن بهترین مرکز درمان صورت در تهران یکی از مهم ترین اقداماتی است که باید سالی یک بار برای زیبایی پوست خود انجام دهید.
پاکسازی پوست صورت فواید بی شماری دارد و لایه برداری سطحی باعث تحریک تولید کلاژن در پوست می شود.
پاکسازی پوست منافذ پوست را باز می کند و به پوست صورت اجازه تنفس می دهد.
باز کردن درها و از بین رفتن رنگ پوست کمی مشکلات پوستی را حل می کند و پوست شما را جوان تر و نمایان تر می کند.
چرا برای تمیز کردن پوست صورت عجله کنیم؟ متخصص پوست
 
هر چه جوانتر باشید، مشکلات پوستی کمتری خواهید داشت.
اما اگر بالای 25 سال دارید، باید به آرامی سن پوست خود را بررسی کنید.
ممکن است ناراحت کننده باشد، اما سنی که پوست شروع به پیری می کند بین 25 تا 30 سال است.
در این مدت تولید کلاژن در پوست کند می شود و پوست تیره می شود، آکنه و لکه های پوستی ظاهر می شود.
به همین دلیل است که پس از امسال باید مراقبت از پوست را مهمتر از قبل در نظر بگیرید.
پاکسازی پوست یکی از روش هایی است که فرآیند کلاژن سازی را تقویت می کند.
بنابراین تا زمانی که مشکلات پوستی افزایش نیافته یا حتی شروع نشده باشد، با تمیز کردن منظم پوست می توانید برای مدت طولانی پوستی صاف، زیبا و درخشان داشته باشید.
 
روش های پاکسازی پوست در بهترین مرکز پاکسازی صورت تهران
این کار را می توان در منزل با کمک دستگاه میکرودرم و با کمک مواد شیمیایی توصیه شده توسط پزشک انجام داد.
پاکسازی داروها و مواد شیمیایی با کمک ماسک های شیمیایی یا داروهای ماساژ ساخته شده توسط داروسازان انجام می شود.
شما می توانید با کمک ماسک هایی که در داروخانه ها فروخته می شوند و همچنین ماسک های خانگی که با کمک میوه ها و سایر مواد خوراکی تهیه می شوند، لایه برداری کنید.
اما بهترین راه برای تمیز کردن پوست صورت، تمیز کردن فیزیکی آن با دستگاه میکرودرم ابریژن است.
نوک میکرودرم ابریژن با کف دست نازک ترین لایه پوست را به طور فیزیکی از بین می برد و این کار روند پاکسازی پوست را سرعت می بخشد.
در بهترین مرکز پاکسازی صورت در تهران می توانید از متخصص پوست بخواهید از داروهایی برای پاکسازی پوست شما استفاده کند.
علاوه بر این وجود دستگاه میکرودرم ابریژن در این مراکز می تواند شرایط انجام روش میکرودرم ابریژن برای پاکسازی پوست را فراهم کند.
البته بهتر است در مورد نحوه تمیز کردن پوست خود با پزشک مشورت کنید.
این به این دلیل است که روش های دارویی نتایج محدودتری نسبت به میکرودرم ابریژن دارند.
اساساً پس از مدتی، با نازک شدن پوست، دارو باعث تحریک بیشتر می شود و می تواند شما را از انجام کارتان باز دارد.
در عین حال، میکرودرم به شستشوی بهتر داروهای شیمیایی و موضعی نیز کمک می کند.
 
افکت پاکسازی پوست بهترین مرکز پاکسازی صورت در تهران است
پاکسازی صورت در تهران فواید زیادی برای پوست دارد که در ادامه به مهمترین آنها اشاره می شود.
بثورات زیر پوست نامرئی است
جوش های زیر پوستی جوش های سرسیاه هستند یا به صورت غدد چربی زیر پوست دیده می شوند.
این جوش ها به دلیل تجمع سبوم و باکتری هایی که روی پوست زندگی می کنند ایجاد می شوند.
ماندن روی پوست باعث ایجاد سوراخ هایی در پوست می شود و صافی پوست را از بین می برد.
می توانید با استفاده از میکرودرم ابریژن یا پاکسازی پوست آنها را از بین ببرید.
 
لک های پوستی را از روی صورت پاک کنید
لکه های پوستی ناشی از ملانین اضافی در پوست است.
با لایه برداری سطح پوست، پوست مرده که ملانین زیادی در آن انباشته شده است به تدریج از بین می رود.
پوست تولید کلاژن را تسریع کرده است و پوست جدید که به صورت لایه ای تشکیل شده است این ملانین را ندارد.
بنابراین پاکسازی منظم پوست باعث شفافیت و زیبایی پوست می شود.
 
منافذ باز پوست را از بین می برد
البته تعداد قابل توجهی منافذ ریز در پوست وجود دارد.
عوامل متعددی در باز و بزرگ شدن این منافذ دخیل هستند.
وقتی منافذ باز می شوند پوست صورت شما نارنجی می شود.
باز شدن منافذ بر زیبایی و صافی پوست تاثیر می گذارد.
با پاکسازی مناسب پوست، بسته شدن و کاهش این منافذ امکان پذیر خواهد بود.
بهترین مرکز پاکسازی صورت در تهران - کلینیک ارکیده
 
جلوگیری از چین و چروک پوست
آکنه یکی از اولین نشانه های پیری پوست است.
علت این چین و چروک ها عدم تولید کلاژن در نواحی خاصی از پوست است.
برای داشتن پوستی زیبا بهتر است هر چه زودتر از شر چین و چروک خلاص شوید.
با دیدن اولین چین و چروک های کوچک بهتر است بهترین مرکز پاکسازی صورت در تهران را انتخاب کنید.
با پاکسازی پوست خود می توانید کلاژن سازی را افزایش دهید و از ایجاد خطوط ریز جلوگیری کنید.
از شر آکنه خلاص شوید
آکنه یک بیماری شایع پوستی در بین زنان است و به دلیل استرس و دلایل دیگر ایجاد می شود.
آکنه به صورت جوش های کوچک روی پوست دیده می شود.
این جوش ها بر یکپارچگی و یکنواختی پوست تاثیر می گذارند.
پاکسازی پوست تاثیر زیادی در رهایی از این بیماری دارد و از بدتر شدن این مشکل جلوگیری می کند.
 
بهترین زمان برای شستن صورت
برای دریافت بهترین زمان پاکسازی بهتر است از یک متخصص پوست و مو کمک بگیرید.
به خصوص اگر برای این کار از روش های دارویی یا میکرودرم استفاده می کنید.
پزشک با بررسی میزان مشکلات پوستی، فاصله تمیز کردن را از یک هفته در ابتدای کار تا هر دو ماه در پایان کار تنظیم می کند.
اما نظافت منزل با کمک ماسک های میوه ای و گیاهی چندان محدود نیست. آکادمی فلدورا
 
اخرین حرف
در کلینیک تخصصی ارکیده به عنوان یکی از بهترین مراکز پاکسازی صورت در تهران شناخته می شود.
 

معرفی کامل بازیگران زن ایرانی سینما و تلویزیون + عکس‌های جدید

 بازیگران زن ایرانی چه کسانی هستند؟ در این مقاله می‌خواهیم لیستی از بازیگران زن ایرانی را به شما معرفی کنیم که هرکدام از نظر زیبایی، قد، چهره و رنگ چشم و غیره دسته بندی شده‌اند. شما می‌توانید برای معرفی بیشتر این دسته از هنرمندان، به لینک‌های قرار داده شده در میان مقاله مراجعه کنید.

نام بازیگران زن ایرانی
 
بازیگران ایرانی، دسته‌ای از هنرمندانی هستند که با ایفای نقش در سریال‌های خانگی یا تلویزیونی، آثار سینمایی، مستندها و عروسک گردانی‌ها نقش‌هایی را ایفا می‌نمایند. در این راستا می‌توان به نام‌های بسیار زیادی اشاره کرد که تلاش می‌کنیم آنها را به صورت مختصر عنوان کنیم. ابتدا راجع به هنرمندان زن ایرانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:
نام بازیگران زن سال تولد
آتنه فقیه نصیری 1347
آرام جعفری 1359
آزاده صمدی 1357
آزیتا ترکاشوند 1359
آزیتا لاچینی 1317
آشا محرابی 1352
 
در این مقاله راجع به بیوگرافی آشا محرابی مطالعه کنید.
آفرین عبیسی 1330
افسانه بایگان 1340
افسانه پاکرو 1362
افسانه چهره‌آزاد 1341
افسانه ناصری 1339
افسر اسدی 1336
الناز حبیبی 1367
السا فیروز آبادی 1362
الناز شاکردوست 1363
الهام چرخنده 1357
الهام حمیدی 1356
الهام کردا 1357
الهام پاوه نژاد 1350
الهام نامی 1365
الهه حصاری 1369
الیزابت امینی 1354
الیکا عبدالرزاقی 1358
آناهیتا افشار 1365
آناهیتا نعمتی 1356
آناهیتا همتی 1352
انوش معظمی 1350
آهو خردمند 1329
باران کوثری ۱۳۶۴
بهارک صالح‌نیا ۱۳۶۴
بهاره افشاری ۱۳۶۳
بهاره رهنما ۱۳۵۲
بهاره کیان‌افشار ۱۳۶۴
بهناز جعفری ۱۳۵۳
بهناز نازی ۱۳۴۶
بهنوش بختیاری ۱۳۵۴
بهنوش طباطبایی ۱۳۶۰
بیتا بادران ۱۳۵۴
بیتا توکلی ۱۳۷۴–۱۳۸۴
بیتا سحرخیز ۱۳۶۱
بیتا فرهی ۱۳۳۷
بیژن افشار ١٣۴۵-١۴٠٠
پانته‌آ بهرام ۱۳۴۸
پانته‌آ پناهی‌ها ۱۳۵۶
پرستو صالحی ۱۳۵۶
پرستو گلستانی ۱۳۵۰
پروانه معصومی ۱۳۲۳
پروین دولتشاهی ۱۳۰۹
پروین‌دخت یزدانیان ۱۳۰۶–۱۳۹۱
پریسا مقتدی ۱۳۴۹
پریناز ایزدیار ۱۳۶۴
پگاه آهنگرانی ۱۳۶۳
تبسم هاشمی حائری ۱۳۴۹
ترانه علیدوستی ۱۳۶۲
ترلان پروانه ١٣٧٧
چکامه چمن‌ماه ۱۳۵۹
حدیثه تهرانی ١٣٦٣
حلیمه سعیدی ۱۳۱۳–۱۴۰۰
حمیده خیرآبادی ۱۳۰۳–۱۳۸۹
خاطره اسدی ۱۳۶۲
خاطره حاتمی ۱۳۶۲
دیبا زاهدی ١٣٦٨
رؤیا تیموریان ۱۳۳۸
رؤیا میرعلمی ۱۳۵۷
رؤیا نونهالی ۱۳۴۱
زری خوشکام ۱۳۲۶
زکریا هاشمی ۱۳۱۵
زهرا امیرابراهیمی ١٣٦٠
زهرا اویسی ۱۳۶۲
زهرا داوودنژاد ۱۳۵۴
زهرا سعیدی ۱۳۳۱
زهره حمیدی ۱۳۳۶
زهره صفوی ۱۳۲۱
زهره فکورصبور ۱۳۵۷–۱۴۰۰
زهره مجابی ۱۳۳۸
زیبا بروفه ۱۳۵۴
ژاله صامتی ۱۳۵۱
ژاله علو ۱۳۰۶
سارا بهرامی ۱۳۶۱
سارا بهرامی ۱۳۶۱
سحر دولتشاهی ۱۳۵۸
سحر زکریا ۱۳۵۲
سحر قریشی ۱۳۶۶
سحر ولدبیگی ۱۳۵۶
سلیمه رنگزن ١٣٢٩
سمیرا حسن‌پور ۱۳۶۳
سمیرا سیاح ۱۳۵۲
سوسن پرور ۱۳۵۴
سوسن تسلیمی ۱۳۲۸
سوسن مقصودلو ۱۳۳۶
سولماز غنی ۱۳۵۶
سولماز آقمقانی ۱۳۶۳
سیما تیرانداز ۱۳۴۹
رقیه چهره آزاد 1286
حمیده خیر آبادی 1303
شهلا ریاحی 1306
لیلا حاتمی 1351
نیکی کریمی 1350
ترانه علیدوستی 1362
ساره بیات 1358
گلاره عباسی 1362
لیندا کیانی 1359
میترا حجار 1355
رعنا آزادی ور 1362
بهاره کیان افشار 1362
هدیه تهرانی 1351
مهناز افشار 1356
باران کوثری 1364
مریلا زارعی 1353
سحر دولتشاهی 1358
ویشکا آسایش 1351
نگار جواهریان 1361
ترلان پروانه 1377
طناز طباطبایی 1362
گوهر خیر اندیش 1333
فاطمه معتمد آریا 1340
گلاب آدینه 1354
سوسن تسلیمی 1328
مهتاب کرامتی 1349
نیوشا ضعیفی 1359
هانیه توسلی 1358
شبنم فرشاد جو 1356
مهراوه شریفی نیا 1360
 
قد بازیگران زن ایرانی
 
قد بازیگران زن ایرانی چقدر است؟ در این مورد سوالات بسیار زیادی مطرح می‌شود که برای پاسخ به آنها می‌توانید از جدول زیر استفاده کنید.
نام بازیگران زن قد
قد آزاده صمدی 163 سانتی متر
قد الناز حبیبی 153 سانتی متر
قد الهام پاوه نژاد 171 سانتی متر
قد الهام چرخنده 175 سانتی متر
قد آشا محرابی 164 سانتی متر
قد آتنه فقیه نصیری 160 سانتی متر
قد احترام برومند 162 سانتی متر
قد الهام غفوری 178 سانتی متر
قد آناهیتا نعمتی 156 سانتی متر
قد افسانه پاکرو 160 سانتی متر
قد افسانه چهره آزاد 160 سانتی متر
قد الناز شاکر دوست 163 سانتی متر
قد باران کوثری 165 سانتی متر
قد الیکا عبدالرزاقی 169 سانتی متر
قد بهاره رهنما 161 سانتی متر
قد آزیتا ترکاشوند 166 سانتی متر
قد آناهیتا درگاهی 163 سانتی متر
قد بهنوش طباطبایی 172 سانتی متر
قد پرستو صالحی 164 سانتی متر
قد ثریا قاسمی 157 سانتی متر
قد زهره حمیدی 168 سانتی متر
قد افسانه پاکرو 160 سانتی متر
قد باران کوثری 165 سانتی متر
قد نازنین بیات 160 سانتی متر
قد دنیا مدنی 159 سانتی متر
قد حدیث میر امینی 167 سانتی متر
قد تینا آخوندیار 170 سانتی متر
قد ترانه علیدوستی 168 سانتی متر
قد مریلا زارعی 163سانتی متر
قد ملیکا شریفی نیا 164 سانتی متر
قد مهراوه شریفی نیا 164 سانتی متر
قد مهرانه مهین ترابی 173 سانتی متر
قد مریم سعادت 152 سانتی متر
قد مریم مومن 177 سانتی متر
قد مریم معصومی 170 سانتی متر
قد ماهایا پطروسیان 160 سانتی متر
قد مهناز افشار 168 سانتی متر
قد مونا فرجاد 164 سانتی متر
قد مینا وحید 175 سانتی متر
قد مینا ساداتی 165 سانتی متر
قد میترا حجار 170 سانتی متر
قد نازنین بیاتی 160 سانتی متر
قد نازنین فراهانی 164 سانتی متر
قد نرگس محمدی 167 سانتی متر
قد نسرین مقانلو 167 سانتی متر
قد نفیسه روشن 159سانتی متر
قد نگار جواهریان 160 سانتی متر
قد نعیمه نظام دوست 167سانتی متر
قد نیکو خردمند 167 سانتی متر
قد نیکی کریمی 165 سانتی متر
قد نیکی مظفری 167 سانتی متر
قد نیوشا ضیغمی 164 سانتی متر
قد ندا حبیبی 178 سانتی متر
قد ویدا جوان 160 سانتی متر
قد ویشکا آسایش 176 سانتی متر
قد هانیه توسلی 166 سانتی متر
قد هدیه تهرانی 167 سانتی متر
قد هستی مهدوی فر 156 سانتی متر
قد هدی زین العابدین 167سانتی متر
قد مینا ساداتی 165 سانتی متر
قد میترا حجار 170 سانتی متر
قد نازنین بیاتی 160 سانتی متر
قد نازنین فراهانی 164 سانتی متر
قد نرگس محمدی 167 سانتی متر
قد نسرین مقانلو 167 سانتی متر
قد نفیسه روشن 159سانتی متر
قد نگار جواهریان 160 سانتی متر
قد نعیمه نظام دوست 167سانتی متر
قد نیکو خردمند 167 سانتی متر
قد نیکی کریمی 165 سانتی متر
قد نیکی مظفری 167 سانتی متر
قد نیوشا ضیغمی 164 سانتی متر
قد ندا حبیبی 178 سانتی متر
قد ویدا جوان 160 سانتی متر
قد ویشکا آسایش 176 سانتی متر
قد هانیه توسلی 166 سانتی متر
قد هدیه تهرانی 167 سانتی متر
قد هستی مهدوی فر 156 سانتی متر
قد هدی زین العابدین 167 سانتی متر
قد زیبا بروفه 164سانتی متر
قد رابعه اسکویی 158سانتی متر
قد رویا میرعلمی 165 سانتی متر
قد رویا تیموریان 165 سانتی متر
قد ریحانه پارسا 178 سانتی متر
قد روناک یونسی 165 سانتی متر
قد ژاله صامتی 163 سانتی متر
قد ساناز سماواتی 163 سانتی متر
قد سارا خوئینی ها 164 سانتی متر
قد فاطمه گودرزی 170 سانتی متر
 
شما کاربران عزیز می‌توانید قد بازیگران مختلف را در نیز در این مقاله مطالعه کنید.
بهترین بازیگران زن ایرانی
 
در این بخش اگر بخواهیم نام بهترین بازیگران زن ایرانی را برشماریم، می‌توان به موارد مختلفی اشاره کرد که برخی از آنها در ادامه بیان می‌شوند:
 
    نیکی کریمی: از جمله قدیمی‌ترین و تاثیرگذارترین چهره‌های سینمای ایران است که تاکنون جوایز متعددی را برنده شده است. این بازیگر در سال 1350 در تهران متولد شده است. از جوایز او می‌توان به داوری 38 جشواره داخلی و خارجی، ترجمه کتب مختلف، برنده 23 جایزه بین المللی، کسب 26 افتخار داخلی در جشنواره‌ها و مراسم‌های مختلف اشاره کرد.
 
شما کاربران عزیز می‌توانید بیوگرافی کامل نیکی کریمی را در این قسمت مشاهده کنید.
 
    ترانه علیدوستی: این هنرمند در سال 1362 در تهران متولد شده است. از جمله نام‌های پرحاشیه در ایران است که تاکنون نیز از بخش‌های مختلفی جوایزی را دریافت کرده است. از این رو نام او را در این لیست بیان کردیم. به عنوان مثال می‌توان به داوری سه جشنواره بین‌المللی در فرانسه، ویتنام و توکیو، جایزه پروین، بهترین بازیگر نقش اول جشنواره وزول، جایزه بهترین بازیگر اول زن جشنواره اوسیان سینه فن، جایزه نخل زرین بهترین بازیگر زن و غیره اشاره نمود.
    لیلا حاتمی: چهره درخشان دیگری که در سال 1359 چشم به جهان گشود و زاده تهران است، لیلا حاتمی نام دارد. او نیز همانند نیکی کریمی بازیگر برجسته ایرانی است که جوایز بین المللی را بدست آورده است. به عنوان مثال چند مورد از افتخارات این هنرمند به شرح زیر می‌باشند: داوری جشنواره‌های دبی، مراکش، ترکیه، ونیز بخش بین الملل، بهترین بازیگر نقش اول زن در بی پولی، بهترین بازیگر زن در جشنواره بین المللی فیلم مونترال و غیره.
    فاطمه معتمدآریا: نام دیگری از بازیگران پرافتخار داخلی ایران که 4 بار سیمرغ بلورین را از آن خود کرده است، فاطمه معتمد آریا نام دارد. این هنرمند در سال 1340 در تهران به دنیا آمده است. برخی از افتخارات این هنرمند شامل سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن، جایزه بهترین بازیگر زن در مونترال، تندیس حافظ بهترین بازیگر نقش اول زن در سال 1396 اشاره نمود.
زیباترین بازیگران زن ایرانی
 
حال نوبت آن است که زیباترین بازیگران زن ایرانی را معرفی کنیم که در این رابطه می‌توان به 5 مورد مهم اشاره کرد:
 
    لیلا حاتمی: این هنرمند تاکنون در فیلم‌های مختلفی بازی کرده است از جمله مسابقه مرگ 2 (2007)، دیکتاتور (1391) و غیره. او برنده جایزه‌های مختلفی بوده است. او اکنون 50 سال سن دارد.
    الناز شاکردوست: نام او به عنوان یکی از افرادی ذکر شده است که زیبایی خاصی دارد و اکنون با بیش از 38 سال سن، به عنوان یکی از مشهورترین بازیگران زن ایرانی شناخته می‌شود. او همچنین برنده جایزه‌های مختلفی شده است که شامل بهترین بازیگر جشنواره، بهترین بازیگر زن است.
    مهتاب کرامتی: چهره‌ای متفاوت در بین بازیگران زن ایرانی است. 2 مورد از ویژگی‌های چهره او باعث شده است تا این هنرمند را در این لیست قرار دهیم که شامل پوست بسیار صاف و زیبا به همراه چشمان آبی است. او در سال 1349 در تهران متولد شده است و توانست از سال‌های 1376 با بازی در مردان آنجلس، به این حرفه به صورت کامل وارد شود.
 
بازیگران زن ایرانی قدیمی
 
ایرانیان از دیرباز با آمدن سینمای در کشورشان، فیلم‌ها و سریال‌های متعددی ساخته‌اند. به طور کلی صنعت سینمای ایران را می‌توان به 2 بخش قبل و بعد از انقلاب تقسیم کرد. از جمله بازیگران زن ایرانی که مدت‌های زیادی است در این حوزه فعالیت داشته‌اند می‌توان گفت:
 
    سوسن تسلیمی: این هنرمند متولد سال 1328 بوده و در فیلم‌هایی مانند چریکه، مرگ یزدگرد، باشو غریبه کوچک و غیره بازی کرده است. او متولد رشت است و استعداد بسیار خوبی در این حرفه داشت. اما در سال 1366 تصمیم به مهاجرت گرفت و به عنوان زیباترین بازیگران زن ایرانی در دوره شاه به خاطره پیوست.
    حمیده خیر آبادی: این بانوی هنرمند که در سال 1389 فوت کرده است، در طول حیات 86 ساله خود به عنوان یکی از هنرمندان پرکار نامیده شده است. او به عنوان “مادر سینمای ایران” لقب گرفته است و در سریال‌های زیادی از جمله پدرسالار، خانه سبز، آپارتمان و قطار ابدی بازی نموده است.
    شهلا ریاحی: این هنرمند که در سال 1305 متولد شده است، از جمله هنرمندانی می‌باشد که توانست با اولین کار خود بسیار سرشناس و محبوب شود. چراکه در آن زمان، دنیای تئاتر بسیار محدود بود. او در سال 1398 درگذشته است و دارای 2 فرزند می‌باشد. ایشان همسر آقای اسماعیل ریاحی بودند. او تاکنون در بیش از 71 فیلم سینمایی، 27 سریال و ده‌ها نمایش بازی کرده است.
    کتایون امیر ابراهیمی: این هنرمند قدیمی که در سال 1318 متولد شده است، از بازیگران محبوب قبل از انقلاب است که پدرش کارمند وزارت خارجه و از خاندان امیرالامرای کرمانی می‌باشد. مشهورترین فیلم او، حسن کچل نام دارد.
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد